Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز و فردا در بخش‌های شمالی غرب و غرب کشور بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. در سایر مناطق کشور جوی پایدار و در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت غبار محلی انتظار می‌رود.

طی روز‌های شنبه و یکشنبه سامانه بارشی علاوه بر نواحی ذکر شده در سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از شمال شرق و جنوب کشور گسترش خواهد یافت که بیشینه بارش برای سواحل غربی و مرکزی دریای خرز پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دوشنبه سامانه بارشی در نواحی غرب و جنوب غرب کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز با شدت کمتر در بخش‌هایی از شمال غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر فعالیت دارد.

از امروز تا یکشنبه نواحی شمال غرب، غرب و سواحل دریای خزر روند کاهشی دما (۴ تا ۶ درجه) خواهند داشت و از اواخر وقت شنبه و روز یکشنبه نواحی شمال شرق کشور دما هوا ۶ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد. همچنین دریای خزر شنبه و یکشنبه مواج و متلاطم خواهد بود.

هوای تهران صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سامانه بارشی آب و هوا سازمان هواشناسی پارسی خبر بارش باران دریای خزر غرب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز بلداجی با دمای سه درجه خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان و مالخلیفه با دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

وی از بارش‌های رگباری در استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز
  • ورود سامانه جدید بارشی به همدان / فردا دمای سطح خاک به صفر می‌رسد
  • تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد