Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امنیتی ارشد رئیس جمهوری کره جنوبی تاکید کرد، صرف نظر از اینکه چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود، هدف اصلی و ثابت کره جنوبی خلع کامل تسلیحات اتمی کره شمالی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، "سو هون"، رئیس دفتر امنیت ملی کره جنوبی گفت: هدف اساسی سیاست کره جنوبی در رابطه با کره شمالی صرف نظر از اینکه چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز می‌شود، خلع کامل تسلیحات اتمی پیونگ‌یانگ خواهد بود و تنها در رویکردمان تغییراتی به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سئول آماده است تا تحت چهارچوب ائتلاف آمریکا-کره جنوبی با هر دولتی که در واشنگتن روی کار آید، در راستای خلع تسلیحات اتمی شبه‌جزیره کره و برقراری صلح همکاری کند.

سو در پاسخ به این سوال که سئول خود را برای پیروزی احتمالی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کنونی جمهوری‌خواه آمریکا آماده کرده یا جو بایدن، رقیب دموکراتش، گفت: اگرچه زمینه همکاری با دولت ترامپ بدست آمده اما سئول تجربه همکاری با دموکرات‌ها را نیز دارد.

در همین حال، شورای امنیت ملی کره جنوبی قرار است عصر امروز (پنج‌شنبه) تشکیل جلسه دهد و درباره انتخابات آمریکا و تاثیر پیروزی هر یک از نامزدهای آن گفت‌وگو کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برنامه هسته ای کره شمالی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.

به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»

این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.

همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901245

دیگر خبرها

  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • برنامه‌های آمریکا و اروپا برای نفوذ در قفقاز
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه