Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-02@21:58:00 GMT

آمریکا ۲۷ دامنه وب سایت ایرانی را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۷۰۵۴

آمریکا ۲۷ دامنه وب سایت ایرانی را مسدود کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، وزارت دادگستری آمریکا در وب سایت رسمی خود اعلام کرد که شماری از دامنه وب سایت هایی که برای گسترش نفوذ جهانی توسط ایران مورد استفاده قرار می گرفت، مسدود شدند.
به ادعای وزارت دادگستری آمریکا، ایران از این دامنه ها به طور غیرقانونی برای پیشبرد یک فعالیت نفوذی مخفی جهانی استفاده می کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت دادگستری امریکا در ادامه گزارش می دهد که همه این ۲۷ دامنه وب سایت تحریم های آمریکا علیه دولت ایران و سپاه پاسداران را نقض کرده اند.
در حالی دولت ترامپ به سیاست های خصمانه خود علیه ایران ادامه می دهد که اخرین نتایج انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا نشان می دهد که شانس ترامپ برای ورود به کاخ سفید بسیار کم شده است.
بنابر آخرین نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، جو بایدن با ۲۶۴ رای الکترال در برابر ۲۱۴ رای الکترال دونالد ترامپ پیش است.
زمان انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا شامگاه سه شنبه در همه ایالت‌ها به پایان رسید و مقام‌های انتخاباتی همچنان در حال شمارش آرا هستند.
ایدن پس از کسب پیروزی در ویسکانسین و میشیگان عصر چهارشنبه در سخنانی که شبیه به خطاب پیروزی بود، افزود: من و سناتور هریس در حال حرکت به سمت کسب بیش از ۷۰ میلیون رای هستیم که در تاریخ بیسابقه است.
وی اذعان کرد: این کارزار انتخاباتی برای ما و کشور سنگین بوده است. پس از انتخابات، باید دوباره آشتی کرد و حرف‌های انتخاباتی را پشت سر گذاشت و دوباره به یک ملت متحد تبدیل شد.
بایدن وعده داد: من رئیس جمهوری تمام کشور خواهم بود و برای همه آمریکایی‌ها کار خواهم کرد، چه آنهایی که به من رای دادند و چه کسانی که رای نداده‌اند.
نامزد دموکرات‌ها مدعی شد: اینجا مردم حکومت می‌کنند و آنها هستند که رئیس جمهوری را انتخاب می‌کنند.
بایدن افزود: من درباره پنسیلوانیا هم خیلی مطمئن هستم و همه رای‌ها باید شمارش شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: وزارت دادگستری آمریکا نفوذ جهانی ایران انتخابات آمریکا وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال رم با انجام ۳۴ بازی و ۵۹ امتیاز در رده پنجم جدول سری آ قرار دارد و شاگردان «دنیله دروسی» امیدوارند تا در پایان فصل در جمع ۴ تیم بالای جدولی حضور داشته باشند.

در ترکیب فعلی تیم رم، «دیگو یورنته»، «روملو لوکاکو»، «راسموس کریستنسن»، «دین هویسن»، سردار آزمون و «آنجلینو» به طور قرضی از باشگاه های دیگر حضور دارند و اکثر این نفرات در فصل جاری تاثیر زیادی در کسب نتایج رم داشته اند و دروسی خواهان ماندن آنها در تیم خود است.

سایت ایتالیایی «oggisportnotizie» در این رابطه نوشت: بازیکنان زیادی در رم حضور دارند که قراردادشان رو به پایان است و باشگاه رم قصد دارد هزینه های خود را در فصل آینده کاهاش دهد.

این سایت در ارتباط با سردار آزمون مهاجم ایرانی رم می نویسد؛ بازیکن ایرانی نشان داده که ویژگی های مفیدی برای تیم دروسی دارد اما عدم تداوم او باعث شده تا تردید هایی در بین مدیران باشگاه رم به وجود آید.

سایت «oggisportnotizie» در پایان مطلب خود آورده است؛ رم باید هر بازیکن را مطابق با پتانسیل و عملکردش حفظ کند و با توجه به شرایط اقتصادی که دارد، مدیران باشگاه باید دقت های لازم را داشته باشند.

کد خبر 6093720

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف