Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، شهادت بانوی فداکار دکتر افسانه حسنوند عموزاده را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سید غلامرضا حسینی به شرح ذیل می باشد
انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف با خبر شدیم سرکار خانم دکتر افسانه حسنوند عموزاده از پزشکان مراکز درمانی، بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به شهادت رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبر شهادت اولین شهید مدافع سلامت استان ایلام، پزشکی فداکار، ایثارگر و متعهد به خدمت برای مردم و در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کووید ۱۹ به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت کشور پیوست، موجب تاثر و تالم شدید این جانب و سایر همکارانم در جهاد دانشگاهی گردید.
بدون شک از دست دادن این عزیزان که با تخصص خود می‌توانند جان بسیاری از انسان ها را نجات دهند بسیار باعث تاثر  و تاسف است چرا که با فقدان آنها جامعه و مردم از خدمات ارزشمندشان محروم خواهند شد.
امیدوارم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و جدی گرفتن این ویروس منحوس دیگر شاهد از دست دادن هیچ عزیز هم استانی بخصوص کادر زحمت کش درمان نباشیم.
این جانب با قلبی سرشار از اندوه، عروج اولین شهید مدافع سلامت استان ایلام را به خانواده داغدار ایشان، آقای دکتر پرویز کریمی، جامعه پزشکی و تمام کارکنان حوزه سلامت و مردم شریف استان تسلیت عرض نموده و برای آن زنده یاد غلو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام سید غلامرضا حسینی جهاد دانشگاهی پيام تسليت شهدای مدافع سلامت مدافع سلامت استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری

رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به قلم دکتر مهدی محمودی کامل آباد عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و مهری محمدیان پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان نتشر شد.

وی افزود: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در ۱۲۳ صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

بیشتر بخوانید

انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه

در معرفی کتاب آمده است: سؤال پژوهش جایگاهی برتر در شکل‌گیری ساختمان یک پژوهش دارد؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از صاحب‌نظران امر تحقیق کامیابی یا ناکامی پژوهش‌ها را وابسته به کیفیت سؤال‌های پژوهش می‌دانند. بررسی شمار زیادی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان معماری در ایران نشان می‌دهد که بخش چشمگیری از کاستی‌ها در فرایند پژوهش دانشجویان از کجروی یا ضعف در ساخت و پیکره‌بندی سؤال‌های پژوهش سرچشمه می‌گیرد.

انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.
علاقمندان برای دریافت کتابِ «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به درگاه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی