Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از وقفه‌ای یک ماه در مسابقات لیگ برتر والیبال، سوت دوباره دور رفت رقابت‌ها از روز یکشنبه زده خواهد شد. با تصمیم تیم‌ها و اعلام فدراسیون والیبال، مسابقات دور رفت از هفته هشتم به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد. قرار بود رقابت‌ها در سه سالن انجام شود اما به دلیل مسابقات کشتی در سالن آزادی، رقابت‌های والیبال در دو سالن فدراسیون و حجاب برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسئله فشردگی مسابقات را بیش‌تر کرده است.

طبق برنامه اعلام شده در هفته نخست روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه ساعات ۱۱، ۱۴ و ۱۷ شش بازی در روز انجام خواهد شد. تیم راه یاب ملل مریوان بدون پیروزی و امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و در بازی نخست روز یکشنبه ساعت ۱۱ مقابل تیم هراز آمل قرار خواهد گرفت. هراز آمل با ۴ پیروزی و ۱۱ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی ایستاده است.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آغاز پیگیری مرحله رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: پس از حدود یک ماه وقفه مسابقات از سر گرفته خواهد شد. شرایط سختی است چرا که بعد از انجام ۷ هفته مسابقه، دوری یک ماه از شرایط رقابت کار را برای مربیان سخت خواهد کرد. سعی خواهیم کرد روند خود را حفظ کنیم.

سرمربی تیم هراز آمل ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و ویروس کرونا، پیش بینی ایجاد وقفه در مسابقات را داریم. با وقفه‌ها مواجه خواهیم شد. در حال حاضر تیم‌ها در صحت و سلامت قرار دارند و امیدوارم مسابقات به خوبی آغاز شود. تعطیلی‌ها شرایط را سخت می‌کند و باعث ایجاد نگرانی و چالش می‌شود.

وی درباره شرایط تیم هراز آمل پیش از دیدار مقابل راه یاب ملل مریوان گفت: تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم. تست بازیکنان منفی است. فقط علیزاده مصدومیت کشیدگی عضله دو قلو دارد که سعی بر این است تا برای بازی روز یکشنبه برسد. سایر بازیکنان سالم هستند.

عطایی درباره زمان برگزاری مسابقه تیم هراز مقابل راه یاب ملل در ساعت ۱۱ صبح نیز گفت: بازی در صبح سخت است. معمولاً مسابقات در لیگ برتر والیبال عصر برگزار شده است. به هر حال در مسابقات به شیوه متمرکز پیش بینی انجام بازی در صبح می‌شود. البته فدراسیون اعلام کرده تمام تیم‌ها در این ساعت بازی خواهند داشت. تمریناتی داشته‌ایم و امیدوارم بابت این موضوع تیم آسیب نبیند.

کد خبر 5063683 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: بهروز عطایی لیگ برتر والیبال تیم والیبال هراز تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد شجاع خلیل زاده وزارت ورزش و جوانان فدراسیون والیبال والیبال لیگ برتر والیبال مهدی ترابی هراز آمل خواهد شد رقابت ها تیم هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا

به گزارش "ورزش سه"،  با اعلام باشگاه شهداب یزد و پس از مذاکرات انجام شده با تایید مدیریت باشگاه؛ علی عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی تیم ملی پاکستان که فصل گذشته در تیم والیبال هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال ایران توپ می زد به این تیم پیوست.

بر اساس آمار و ارقام او تاثیرگذار ترین بازیکن دور گروهی رقابت های فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران بود؛ این بازیکن با عقد قراردادی رسمی و یکساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد درآمد تا هم در رقابت های جام باشگاه‌های آسیا آینده و هم در لیگ برتر سال آینده تیم والیبال شهداب یزد را همراهی کند.

گوشه ای از سوابق و افتخارات عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی جدید تیم والیبال شهداب یزد:


از سال 2016 در رده های مختلف در تیم های ملی پاکستان حضور دارد
قهرمان مسابقات آسیای میانه در سال 2022 با تیم ملی پاکستان
مقام پنجم بازی های آسیایی 2023
مقام هفتم مسابقات قهرمانی آسیا
بهترین دریافت کننده و اسپکر در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی 2022
بهترین دریافت کننده مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2019

دیگر خبرها

  • ضربه ناک‌اوت نوشاد عالمیان در جده
  • معالجه ملی‌پوش والیبال در لیگ ملت‌ها با موافقت کادر فنی تیم ملی
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای