Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: جوانان سایپا برای ارایه بهترین نمایش خود مقابل پرسپولیس آماده هستند.

پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص وضعیت تیم سایپا اظهار داشت: سایپا روند خوبی را قبل از شروع لیگ داشته است. ما تمرینات خوبی داشتیم و تیم از نظر فنی در شرایط خوبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه تلاش ما این بود که تا شروع لیگ به آمادگی لازم برسیم که تا حدودی توقعات کادر فنی برآورده شده است. سایپا تیم جوانی است و ابراهیم صادقی برای استفاده از این بازیکنان در فصل گذشته خیلی شجاعت به خرج داد. حالا این بازیکنان باتجربه‌تر شده‌اند و از طرفی چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شده‌اند که سایپا نسبت به فصل گذشته تقویت شود.

او با اشاره به اینکه سایپا امسال هم ترکیب جوان خود را حفظ خواهد کرد، ادامه داد: امسال هم سیاست باشگاه و سرمربی تیم میدان دادن به جوان‌ها و استفاده از آنها خواهد بود. مربیان زیادی در فوتبال ایران ادعای جوانگرایی دارند اما در اکثر تیم‌ها می‌بینیم که میدان دادن به جوان‌ها فقط در حد حرف است ولی ابراهیم صادقی فصل گذشته واقعا شهامت به خرج داد و تا جایی که می‌توانست از بازیکنان جوان استفاده کرد. امسال آن جوان‌‌ها بعد از یک‌سال حضور در سطح اول فوتبال پخته‌تر و باتجربه‌تر شده‌اند و امیدوارم در لیگ جدید عملکرد خوبی داشته باشند. بازیکنان جوان سایپا باید قدر فرصتی را که در باشگاه سایپا در اختیارشان قرار گرفته است، بدانند. ما هم امیدواریم و تلاش می‌کنیم در فصل جدید نتایجی در خور نام سایپا بگیریم.

مربی سایپا درخصوص دیدار هفته اول سایپا مقابل پرسپولیس گفت: قطعا ترجیح می‌دادیم بازی اول سایپا در لیگ بیستم ساده‌تر باشد اما این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم چون تیم محکی جدی در اولین دیدار خود خواهد داشت. پرسپولیس قهرمان 4 فصل اخیر و فینالیست آسیا است و بازی برابر این تیم برای جوان‌‌های ما افتخار بزرگی است. این بازی یک فرصت مناسب است تا بازیکنان ما شایستگی‌‌های خودشان را اثبات کنند و امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشند. براساس بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان این تیم را با تمام جزئیات آنالیز کرده‌ایم و شناخت کافی داریم. امیدوارم در بازی با پرسپولیس نمایش خوبی داشته باشیم و در اولین بازی لیگ امتیاز بگیریم.

قربانی در پایان گفت: لیگ نوزدهم به خاطر شیوع بیماری کرونا و وقفه‌ای 4 ماهه لیگ جذابی نشد. تیم‌ها با افت به مسابقات برگشتند و همین باعث شد در 9 هفته پایانی شاهد لیگ بی‌کیفیتی باشیم. امیدوارم در لیگ بیستم فوتبال باکیفیتی از همه تیم‌ها ببینیم تا جذابیت رقابت در سطح اول فوتبال ایران بالاتر برود. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سایپا پیروز قربانی پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام

محمدجواد حسین‌ نژاد مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد

طرفداری | ستاره جوان سپاهان که در بازی هفته سوم مقابل استقلال دچار مصدومیت شد، پس از گذراندن دوران نقاهت آماده درخشش در جدال حساس با پرسپولیس است.

حسین‌نژاد که در دیدار رفت مقابل سرخپوشان پایتخت عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته بود، امیدوار است با درخشش در این مسابقه، ناکامی‌های اخیر خود را به دست فراموشی بسپارد.

این هافبک تکنیکی که در لیگ برتر آمار قابل توجهی نداشته، در لیگ قهرمانان آسیا موفق به ثمر رساندن دو گل برای سپاهان شده است.

حضور او در ترکیب اصلی سپاهان در بازی با پرسپولیس دور از انتظار نیست و هواداران این تیم امیدوارند شاهد درخشش این بازیکن جوان در ورزشگاه آزادی باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان