Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@03:12:10 GMT

۴۹ هزار زوج تهرانی وام ازدواج گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۷۲۷۱

۴۹ هزار زوج تهرانی وام ازدواج گرفتند

سید هاشم حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال از طریق بانک های عامل این افراد توانستند هر نفر مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی دریافت کنند.

وی ادامه داد: کل متقاضیان وام ازدواج در استان تهران امسال ۷۶ هزار و ۱۲۰ نفر بودند که ۶۵ درصد آنان در بازه زمانی اعلام شده موفق به گرفتن وام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته معاون جوانان استان تهران ۲۶ هزار و ۸۱۵ نفر نیز در صف انتظار وام هستند که تیهلات خود را در بازه حدود یک الی ۲ ماهه(در صورت تکمیل پرونده) دریافت کنند.

حسینی تصریح کرد: بازپرداخت تسهیلات به زوج های جوان هفت ساله با اخذ یک ضامن معتبر و سفته امکان پذیر است.

این مسئول همچنین به سازمان های مردم نهاد دارای مجوز استان تهران اشاره کرد و گفت: تا کنون ۱۲۰ سمن دارای مجوز فعالیت از این نهاد بوده که هریک به صورت متوسط ۱۵ تا ۵۰۰ عضو دارند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه ۱۵ سمن نیز در صف تاییداستعلام های لازم هستند، اضافه کرد: بیشتر فعالیت سازمان های مردم نهاد فعال استان در زمینه علمی، پژوهشی، اعتقادی، مذهبی، فرهنگی و ورزشی است.

حسینی افزود: طبق آخرین سرشماری کشور(سال ۹۵)، ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار در سطح استان و یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جوان در پایتخت شناسایی شده اند.

ستاد ملی جوانان، با تغییر در ساختار سنی نیز رده جوانان را از ۲۹ به ۳۴ سال تغییر داده است.  

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان تهران سازمان های مردم نهاد وام ازدواج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران سازمان های مردم نهاد وام ازدواج اداره کل ورزش و جوانان استان تهران سازمان های مردم نهاد وام ازدواج اخبار کنکور استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تهران از پاریس حتما تمیزتر است، گفت: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران