Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@13:43:30 GMT

برگزاری هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بعد از سه هفته

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۷۳۶۵

برگزاری هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بعد از سه هفته

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک معمولاً هر دو هفته یک بار تشکیل جلسه می‌دهند تا مهمترین موضوعات مرتبط با این کمیته را بررسی و در مورد آنها تصمیم گیری کنند.

طبق روال همیشه آنها باید هفته گذشته نشست جدید خود را تشکیل می‌دادند. این نشست اما به خاطر پاندمی کرونا و اعلام لغو نشست‌ها و جلسات داخلی کمیته ملی المپیک برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مساعدتر شدن شرایط و همچنین مجوز ستاد مبارزه با کرونا برای برگزاری نشست‌هایی با حداکثر ۱۵ نفر، تشکیل جلسات هیات اجرایی کمیته ملی المپیک هم مجدد در برنامه این کمیته قرار گرفت.

بدین ترتیب یکشنبه هفته آینده و بعد از سه هفته نشست جدید اعضای هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی المپیک در محل این کمیته برگزار خواهد شد. این هفتاد و دومین نشست آنهاست که به ریاست سید رضا صالحی امیری برگزار می‌شود.

تشریح برنامه‌های فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان توسط مهران تیشه گران رئیس این فدراسیون و بررسی طرح پیشنهادی برای روز جهانی قایقرانی در حضور علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون مربوطه دستورالعمل‌های تعیین شده برای این نشست هستند.

هفتاد و دومین نشست اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از ساعت ۱۰ آغاز شده و به مدت سه ساعت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5063711 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ویروس کرونا علیرضا سهرابیان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد فدراسیون والیبال شجاع خلیل زاده وزارت ورزش و جوانان والیبال لیگ برتر والیبال مهدی ترابی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری هفته نجوم اعلام شد
  • جزئیات برگزاری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع)
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود