Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری صفا، نظامیان رژیم صهیونیستی طی ماه میلادی گذشته بر شدت سرکوب های خود علیه فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی افزودند.

بر اساس این گزارش، طبق آخرین آمار منتشر شده، صهیونیستها طی ماه اکتبر گذشته ۴۱۰ شهروند فلسطینی را در نقاط مختلف اراضی اشغالی بازداشت کردند.

در همین ارتباط، مرکز مطالعات اسرای فلسطینی اعلام کرد که در میان بازداشت شدگان نام ۴۶ کودک فلسطینی به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که گفته می شود شماری از خبرنگاران فلسطینی نیز در طول ماه گذشته میلادی توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شده اند.

خبر دیگر اینکه طبق آخرین آمار، تخریب خانه‌های فلسطینیان در سال جاری به میزان ۲۰۰ درصد افزایش یافته است. رژیم صهیونیستی در ۱۰ ماه گذشته ۲۱۸ خانه متعلق به فلسطینیان را در اراضی اشغالی تخریب کرده که در نتیجه آن ۷۹۸ نفر از جمله ۴۰۴ کودک آواره شدند.

پیشتر «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در این خصوص گفته بود: تخریب گسترده خانه‌های فلسطینیان به ویژه در کرانه باختری نقض آشکار قوانین بین المللی محسوب می‌شود. نخست وزیر تشیکلات خودگردان فلسطین همچنین خواستار ورود جامعه جهانی به مسأله تخریب خانه‌های فلسطینیان و تلاش آن برای توقف این سیاست رژیم صهیونیستی شده بود.

فلسطینیان اقدام ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی در تخریب منازل و اخراج خانواده‌های آنها را مصداق جنایت جنگی و مجازات دسته جمعی توصیف و تأکید می‌کنند که از آوارها و ویرانه‌های این منازل، مبارزانی دیگر سربرخواهد آورد که نوید بخش آزادی قدس است.

کد خبر 5064204

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی اسرای فلسطین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی فرانسه فلسطین جو بایدن توهین به پیامبر امانوئل ماکرون ویروس کرونا عادی سازی روابط با اسرائیل عربستان سعودی انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا رژیم صهیونیستی اراضی اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

حزب الله لبنان امروز نیز عملیات هایی علیه مواضع نظامیان صهیونیست داشت و ضربات مهلکی به آنها وارد کرد.

به گزارش مشرق، منابع لبنانی از حمله های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک راشیا الفخار در جنوب لبنان خبر دادند.

این درحالی است که حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در الرادار در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان مرکز نظامی صهیونیستها در الراهب را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • واکاوی ۳ ابربحران قابل توجه پیش رویِ نتانیاهو
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم