Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ جاش شاپیرو، دادستان پنسیلوانیا، در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان گفت: جمهوری‌خواهان این موضوع را دو بار به دادگاه عالی آمریکا کشانده‌اند و خواستار دخالت و توقف شمارش آرا شده‌اند، اما هر دو بار هم دادگاه عالی از دخالت در این موضوع خودداری کرده است.

قوانین ایالتی بر این موضوع اشراف دارد و دادگاه عالی ایالتی حکم داده آرایی که تا روز برگزاری انتخابات پست شده باشند و تا ساعت ۵ عصر روز جمعه دریافت شوند شمارش خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این ادعا بیش از آنکه سندی حقوقی و قانونی باشد سندی سیاسی است.

فرایند برگزاری انتخابات شفاف است و شمارش آرا همچنان ادامه دارد و ناظران بر این فرایند نظارت دارند و کنترل می‌کنند. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 انتخابات آمریکا ترامپ دادگاه عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم

تین نیوز

آزاد راه مراغه- هشترود یکی از مهمترین پروژه های جاده ای آذربایجان شرقی است که شمارش معکوس برای اتمام آن به صدا درآمده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه مراغه - هشترود باید در روز مقرر افتتاح شود.

 

حجم ویدیو: 36.44M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • جزییات تازه حکم توماج صالحی؛ تخفیف اعدام، حبس طویل‌المدت است
  • قوه قضاییه: حکم اعدام توماج صالحی بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است
  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر