Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم از پایان اجرای طرح ملی سرباز مهارت سربازان وظیفه نیروهای مسلح در این استان خبر داد و گفت: در این طرح ۳۵۰سرباز در دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

علی حسینی در گفت وگو با ایسنا گفت: سهمیه استان قم در طرح ملی سرباز مهارت ۳۵۰ سرباز بود که در دوره‌های آموزشی کارآفرینی و مهارت‌های زندگی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمعا ۸۰ ساعت دوره آموزشی شامل ۴۸ ساعت دوره آموزشی کارآفرینی و ۳۲ ساعت دوره آموزشی مهارت‌های زندگی در این طرح با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و ستاد نیروهای مسلح استان برای سربازان برگزار شد.

حسینی گفت: ۱۴۰ نفر سرباز از ارتش جمهوری اسلامی، ۱۱۰ نفر سرباز از سپاه پاسداران و ۱۰۰ نفر سرباز از نیروی انتظامی در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

سرپرست معاونت آموزشی  جهاد دانشگاهی واحد استان قم افزود: از جمله مهارت‌های شغلی آموزش داده شده در این طرح می‌توان به مهارت‌های رزومه نویسی و مصاحبه شغلی، کسب و کارهای خانگی، راه اندازی کسب و کارهای خرد، بازاریابی و فروش اشاره کرد و مهارت‌های زندگی نیز سرفصل‌هایی از جمله مهارت‌های تفکر خلاق و حل مسئله، ارتباط موثر، تفکر انتقادی و مبانی ازدواج را شامل می‌شود.

وی طراحی و اجرای این طرح را خروجی یک کار بین‌بخشی، بین‌حوزه‌ای و بین‌سازمانی برشمرد و از کلیه دست‌اندرکاران این طرح شامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی، وزارت ورزش و جوانان، مسئولین جهاد دانشگاهی و همه کسانی که به نوعی در این مسیر همراه و همکار بوده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

حسینی گفت: تمام سربازان وظیفه نیروهای مسلح که در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند، پس از پایان دوره آموزشی گواهینامه معتبر دریافت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سرباز جهاد دانشگاهی قم دوره های آموزشی دوره آموزشی شرکت کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،فرماندار ریگان گفت :در راستای اجرای طرح تکام بیش از 350میلیون تومان برای آب شرب سالم هزینه شده است.

مراد آبیار ابراز کرد:بیش از 2هزار متر مربع لوله گذاری در این روستا اجرایی و25خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

فرماندار ریگان افزود: روستا‌ها به عنوان مولد محصولات دامی و کشاورزی هستند و لازم است که برای ثابت ماندن این چرخه تولید، روستا‌ها و اهالی آن حفظ شوند و امکانات آن‌ها توسعه یابد تا شاهد لنگ ماندن تولیدات کشاورزی و دامپروری و... در این روستا‌ها نباشیم.

وی گفت: مشارکت مردم در اجرای این طرح‌ها و همکاری با دولت، می‌تواند الگوی مناسبی برای آبادانی در سایر نقاط شهرستان باشد.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • توضیحات وکیل بابک زنجانی از احتمال آزادی او
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • بابک زنجانی آزاد هم می‌شود؟/ توضیحات وکیل