Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بانوان والیبالیست کامیارانی با وجود مشکلات، کمبود امکانات و کم‌ و کاستی‌های فراوان عملکرد بسیار خوبی در سال‌های گذشته داشته‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار ورزشی تسنیم از کامیاران، در سال‌های گذشته والیبال در کشورمان پیشرفت قابل قبولی داشته و با برنامه‌ریزی مناسب فدراسیون والیبال در حال حاضر ایران جزو 10 کشور برتر جهان در این رشته ورزشی بوده و به همین اساس، نگاه مسئولان استانی به این رشته نسبت به گذشته تغییر فراوانی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان کردستان هم در چند سال اخیر با حضور راه یاب ملل در لیگ برتر آقایان گامی رو به جلو در این رشته برداشته و علاقه‌مندان زیادی در استان جذب والیبال شده‌اند.

شهرستان کامیاران که در رشته‌های توپی همیشه در بخش بانوان در سطح استان و حتی کشور، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته با برنامه‌ریزی مناسب در رشته والیبال و کشف استعدادها، نفرات مستعدی را به تیم منتخب استان معرفی کرده است.

شیما ظفری نایب رئیس هیئت والیبال این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم می‌گوید: خوشبختانه با وجود تمام مشکلات وضعیت والیبال بانوان شهرستان قابل قبول است و در چند سال گذشته شاهد سیر صعودی بانوان کامیارانی در سطح استان و حتی کشور بوده‌ایم.

وی گفت: از سال 96 به بعد شاهد حضور بازیکنان کامیارانی در رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان در تیم منتخب استان بودیم که توانستند در المپیاد استعدادهای برتر و لیگ‌های دسته سوم و دوم حضور موفقی داشته باشند که این شرایط برای هیئت والیبال کامیاران مایه افتخار و امیدواری به آینده این رشته در شهرستان است.

ظفری شیوع بیماری کرونا را عاملی برای منتفی شدن برنامه‌های این هیئت دانست و اظهار کرد: متأسفانه به‌خاطر بیماری کووید-19 نه تنها برای اعضای هیئت امکان برنامه‌ریزی‌های جدید وجود ندارد بلکه اجرای برنامه‌های سابق هم با مشکل مواجه شده، شیوع گسترده کرونا ویروس باعث تعطیلی باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی در سطح شهرستان شده و همین امر تا حدودی ما را از برنامه‌ها عقب انداخته است.

گزارش|حال و روز خوش تیم والیبال «راه‌یاب ملل» در لیگ برتر/ عزمِ جزمِ بلندقامتان کردستانی برای تکرار قهرمانیبررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران/ عاشق المپیک بهتر است یا متخصص باشگاهی؟

وی از استعداد بالا دختران این شهرستان سخن به زبان آورد و گفت: خوشبختانه استعداد جزو مؤلفه‌هایی است که جنسیت در آن ربطی ندارد؛ انسان فارغ از جنسیتش تمام استعدادها را دارد که اگر جامعه و خود فرد فرصت شکوفا شدن آن استعدادها را فراهم کنند، می‌تواند به هر جایی که می‌خواهد برسد، بانوان هم مثل آقایان مستعد پیشرفت در فیلدهای ورزشی هستند و پتانسیل رسیدن به بالاترین درجه را هم دارند کما اینکه با وجود تمام محدودیت‌هایی که در جامعه برای بانوان وجود دارد، حضورشان در میادین ورزشی گواه بر روحیه شکست‌ناپذیر آنها بوده و بانوان کامیارانی هم در رشته والیبال از این قاعده مستثنی نیستند و نشان داده‌اند که می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. 

مربی والیبال بانوان کامیاران با بیان اینکه استعدادیابی بخش جدایی‌ناپذیر برنامه‌های هیئت والیبال این شهرستان است، افزود:  در هیئت والیبال هر سال در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان یک دوره استعدادیابی انجام داده و بعد از آن، افراد منتخب را برای مسابقات استانی و رده‌های بالاتر آماده می‌کنیم. 

وی اذعان کرد: متأسفانه یکی از دغدغه‌های همیشگی بانوان ورزشکار این بوده که امکانات و سالن‌های ورزشی برطرف‌کننده نیازها و سلیقه‌های متنوع ورزشی آنها نیست.

ظفری عنوان کرد: به‌صورت کلی ورزش ما بالاخص ورزش بانوان با کمبودهای زیادی مواجه بوده و خواهد بود از جمله کمبود تجهیزات ورزشی و کمبود سالن‌های ورزشی که می‌تواند منجر به تداخل سانس‌‌ها بشود و مربی‌ها علاوه‌بر این مشکلات، با اجاره بهای بالای سالن‌ها هم دست و پنجه نرم می‌کنند.

مربی بانوان والیبالیست کامیارانی به برنامه‌های خود برای آینده اشاره و تصریح کرد: قطعاً یکی از اولویت‌های هر مربی این است که دانش و مهارت‌های حرفه‌ای خودش را به‌روز کند و مسلماً این موضوع در دستور کار بوده و امیدوارم شرایطی فراهم شود که ورزش تبدیل به یکی از الزامات زندگی بانوان کامیارانی بشود و این امر مستلزم آماده‌کردن بسترهای فرهنگی و ورزشی لازم است.

انتهای پیام/489/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانوان کامیاران هیئت والیبال برنامه ها سالن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند

فرهاد قلی‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات والیبال والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید مدافع وطن محمد مهدی احمدی در دو رده سنی نوجوانان و آزاد با حضور ۲۱ تیم به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد

رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نایب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد خبر 6089457

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست