Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:09:14 GMT

آخرین تلاش برای بخشیده شدن آل‌کثیر

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۷۶۹۶

آخرین تلاش برای بخشیده شدن آل‌کثیر

به گزارش ایرنا؛ آل کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان دو بار موفق به گلزنی شد اما afc شادی گل او را حرکتی نژادپرستانه تلقی کرد و این بازیکن به مدت شش ماه از حضور در مسابقات رسمی محروم شد.

به موجب این محرومیت باشگاه پرسپولیس نسبت  با ارسال لایحه  دفاعیه ۷۵ صفحه‌ای به کمیته انضباطی afc خواستار تجدید نظر خواهی و بخشش مهاجم سرخپوشان شد که کمیته انضباطی afc هم برای رسیدگی به این رای، پرونده را به کمیته استیناف ارجاع داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشستی که صبح امروز بصورت آنلاین در ساختمان باشگاه پرسپولیس آغاز شده است، آل‌کثیر، امیرعلی حسینی (مدیر اموربین الملل باشگاه)، ساعد وکیل (وکیل پرونده) و سعید آقایی(شاهد) حضور دارند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا عیسی آل کثیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا عیسی آل کثیر باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا عیسی آل کثیر اخبار کنکور آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!

پیرمرد هتاک سپاهانی با محرومیت سنگینی مواجه شد.

طرفداری | کمیته انضباطی تصمیم قاطعی در مورد پیرمرد پرحاشیه سپاهانی گرفت.

یکی از هواداران مسن سپاهان در بازی با پرسپولیس صحبت‌های عجیبی را مطرح و به زنان پرسپولیسی اهانت کرد. موضوعی که واکنش تند اهالی فوتبال را به دنبال داشت.

کمیته انضباطی حکم خود را در مورد این هوادار صادر کرد و نوشت:

کمیته انضباطی فدراسیون: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود، نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال ،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی