Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:07:42 GMT

گراهام پاتر: بازگشت جهانبخش اتفاق خوبی است

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۷۹۶۰

گراهام پاتر سرمربی تیم فوتبال برایتون در آستانه بازی تیمش برابر برنلی در مورد مصدومیت علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی تیمش صحبت کرد.

به گزارش"ورزش سه" علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی بازی روز یکشنبه تیمش برابر اسپرز که با شکست دو بر یک برایتون همراه بود را به خاطر مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داد. این در حالی بود که نیل موپای مهاجم این تیم در آخرین ساعات از ترکیب تیم برابر تاتنهام خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 


سالی مارچ هم در نیمه دوم بازی برابر اسپرز به خاطر مصدومیت تعویض شد و گراهام پاتر که باید تیمش را عصر جمعه به مصاف برنلی بفرستد با مجموعه ای بازیکنان مصدوم مواجه است.
پاتر در آستانه این بازی در مورد مصدومیت علیرضا جهانبخش گفت:" علیرضا با تیم تمرین کرده و این خبر خوبی برای ما است. با این حال طی روز آینده مشخص خواهد شد که وضعیت او برای بازی چگونه است."


او افزود:" مطمئنا الان نمی توانم درباره بازی کردن یا نکردن او اظهار نظر کنم و باید تا  زمان بازی صبر کنیم."

 

 

 


با توجه به تعداد مصدومان برایتون در صورتی که علیرضا جهانبخش بتواند به بازی با برنلی برسد این احتمال وجود دارد که او بتواند در این دیدار از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلستان برای تیمش به میدان برود.


وینگر 27 ساله و ایرانی در این فصل در سه بازی در لیگ برتر و 3 بازی در جام اتحادیه برای برایتون به میدان رفته است هرچند اخرین بازی او در لیگ برتر این فصل مربوط به بازی برابر منچستر یونایتد از هفته سوم رقابت ها است.

علیرضا جهانبخش برایتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه،" لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی اورتون به میدان رفت و با دو گل برابر رقیب همشهری شکست خورد تا در بدترین مقطع فصل دچار لغزش شده باشد و از کورس قهرمانی عقب بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در این بازی نمایش خوبی ارائه نکردند و اورتون به خوبی از این فرصت استفاده کرد تا بتواند در دربی مرسی ساید به پیروزی برسد و سد راه حریف قدیمی در رسیدن به جام قهرمانی این فصل باشد.

الکساندر آرنولد در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و تلاش کرد که در خط دفاعی به لیورپول کمک کند اما کلوپ تصمیم گرفت در دقیقه ۸۴ او را از زمین بیرون بکشد و جو گومز را جانشین او در میدان کند.

تصاویر منتشر شده از این ستاره انگلیسی در روی نیمکت لیورپول نشان می‌دهد که او پس از ترک میدان تحمل تماشای بازی و شکست تیمش برابر اورتون را نداشت و این موضوع توجه بسیاری را در رسانه‌های انگلیس و همچنین شبکه‌های اجتماعی جلب کرده است.

لیورپول حالا در فاصله تنها چهار بازی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فقط سه امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارد و تنها یک امتیاز بیشتر از سیتی به دست آورده و این در حالی است که شاگردان پپ گواردیولا دو بازی کمتر از آنها انجام داده‌اند.

دیگر خبرها

  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور