Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:06:46 GMT

تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در شهریار

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۸۰۳۶

تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در شهریار

فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح این شهرستان گفت: اگر شیب ابتلا به کرونا کاهش نیابد بایستی اماکن دیگری برای بستری بیماران درنظر گرفته شود.

نورالله طاهری در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان شهریار گفت: در حوزه بیماری کرونا شهرستان در وضعیت سختی قرار دارد لذا در شهرهای شهرستان رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار دارد و بر انجام آنها نظارت دقیق صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت نظارت توسط دستگاه های مربوط انجام می شود اما اگر شیب ابتلا به کرونا کاهش نیابد بایستی اماکن دیگری برای بستری بیماران درنظر گرفته شود. بی تردید برای کنترل بهتر بیماری تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: در راستای نظارت بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در سطح صنوف شهرستان شهریار با هماهنگی و تشکیل تیم‌های گشت مشترک با محوریت اداره اجتماعی حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و عضویت ادارات مربوطه همچون شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت و پلیس اماکن عمومی نظارت و بازدید مستمر از سطح صنوف و کسبه در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: امروز کشور در شرایط سختی قرار دارد و باید با نگاه به آینده برنامه ریزی دقیق داشته باشیم در همین راستا شهرداران باید تمهیدات لازم را در ادامه سال جاری برای پیشبرد تمامی حوزه‌ها به ویژه پیشرفت و تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیربنایی اتخاذ کنند البته همه اقدامات باید با اولویت کنترل شیوع بیماری کرونا انجام شود.

وی تاکید کرد: بی تردید در این بازدیدها به صنوف متخلف در ابتدا تذکر و در صورت عدم تمکین واحدهای ممنوع الفعالیت، واحدهای صنفی مربوطه پلمب و به مرجع قضایی معرفی خواهند شد. خوشبختانه با همکاری مناسب ادارات و نهادهای مربوطه، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح ادارات و گروه‌های هدف در حال انجام و برگزاری مراسمات و همایش‌ها بسیار محدود شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران شهرستان شهریار کروناویروس همه باهم علیه کرونا نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی پروتکل های بهداشتی بهداشتی در سطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه آقاپور کاظمی صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طی همکاری صورت گرفته اداره کل دامپزشکی مازندران و اکیپ نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ساری با اطلاعات سپاه استان مازندران یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در استان مازندران شناسایی و کشف گردید.

وی افزود: براساس این اقدام دو خودرو ایسوزو که اقدام به حمل تخم مرغ های غیر بهداشتی فاقد هویت بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی کردند که در شهرستان ساری توقیف و جهت رسیدگی به پرونده و صدور دستور مراجع قضایی به صورت موقت در یکی از سردخانه های شهرستان ضبط شد.

آقاپور کاظمی در خصوص این محموله ها افزود: از این دو خودرو تعداد ۵۱۰ کارتن تخم مرغ معادل ۴۹۰۰ کیلو گرم به دلیل عدم نشانه گذاری و درج اطلاعات مربوط به محموله هچون تاریخ تولید و انقضا، حمل و نقل غیربهداشتی و بدون رعایت زنجیره سرد، جعل اسناد دولتی مانند گواهی حمل بهداشتی قرنطینه ای، نداشتن پروانه و کد رهگیری خودرو ضبط شد.

وی از شهروندان خواست از خریداری هرگونه تخم مرغ کثیف، شکسته، ترک خورده و یا نگهداری شده درخارج از یخچال جداً خودداری نمایند و بلافاصله پس از خرید تخم مرغ آنرا به یخچال منتقل کنند.

وی با تاکید بر اینکه تخم مرغ ها باید دارای نشانه و تاریخ باشند گفت: تخم مرغ بسته بندی شده را بابسته اصلی آن در یخچال نگهداری کنند و از شستشوی آن جهت نگهداری در یخچال اجتناب کنند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران گفت: این اداره کل از طریق سامانه ۱۵۱۲ آماده دریافت هرگونه شکایات و اعلام گزارشات مردمی است‌

کد خبر 6093917

دیگر خبرها

  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز