Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجّت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه ۱۵ آبان) در آیین بهره‌برداری از مرحله نخست طرح ملّی انتقال آب خلیج فارس به مناطق کویری کشور که از طریق ارتباط تصویری برگزار شد، با تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت گفت: بسیار خوشحالم که توانستیم یکی از طرح‌های عظیم و بزرگ و برای برخی در ابتدا باور ناکردنی را به افتتاح برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال پروژه‌های مهمی را تا پایان سال و اوایل سال آینده افتتاح خواهیم کرد، تصریح کرد: این پروژه‌ها، پروژه‌های تاریخی برای کشور خواهند بود.

روحانی در ادامه گفت: این پروژه پروژه‌ای باور ناکردنی بود که در دولت تدبیر و امید محقق شد و به راستی این خط انتقال آب را خط انتقال امید می‌نامیم چون فقط آب را به فلات مرکزی منتقل نکرد، بلکه امید را فلات مرکزی رساند. همه کشاورزان، صنعت‌گران و مردم امیدوار می‌شوند و من انتقال این امید را به ملّت بزرگ ایران تبریک می‌گویم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه طرح‌های بسیار بزرگی را تا پایان دولت به اتمام خواهیم رساند، گفت: طرح احیای دریاچه ارومیه را خواهیم داشت که آن هم بی‌نظیر است و به ثمر می‌رسد. پروژه عظیمی که نفت را از گوره به جاسک خواهیم برد و اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: به کوری چشم آن‌ها که فکر می‌کردند با تحریم و فشار، ملت ایران را متوقف یا طرح‌های توسعه‌ای این ملت عظیم را متوقف می‌کنند، علی‌رغم فشار و تحریم و علی رغم این که یک دولت تروریست در آمریکا روی کار بوده، قدم‌های بسیار بزرگی برداشتیم.

رئیس‌جمهور با اشاره به انتخابات آمریکا گفت: دولت بعد آمریکا هر کسی که باشد، در برابر ملت ایران تسلیم خواهد شد و راهی جز این ندارند. آن‌ها تسلیم فشار افکار عمومی، مقاومت و صبر ملّت ایران خواهند شد.

ادامه دارد ...

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور انتقال آب خلیج فارس به کویر آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی


 به گزارش تابناک، دولت فدرال سومالی اعلام کرد: طی چند هفته اخیر ۱۰۰ تن از تروریست‌های وابسته به گروه الشباب در مناطق مختلف کشور خود را تسلیم مقامات دولتی کردند.

در بیانیه دولت موگادیشو آمده است: ده‌ها تن تروریست وابسته به الشباب در ایالت‌های گلمدگ، هیرشبیلی، جوبالند، موگادیشو و مناطق جنوب غربی کشور خود را تسلیم مقامات دولتی کردند.

به نوشته روزنامه سومالی جدید چاپ موگادیشو، در این بیانیه با اشاره به عفو عمومی رئیس جمهور سومالی تصریح شده است: این عفو بستری را فراهم می‌آورد تا افراد مسلح با کنار گذاشتن اقدامات خشونت آمیز به جامعه بازگردند و زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند.

دولت سومالی با استقبال از جدا شدن افراد مسلح از گروه‌های تروریستی تاکید کرد: مبارزه با افراط گرایی و تروریست ادامه خواهد داشت تا ثبات و امنیت بر کشور حاکم شود.

الشباب یک گروه ترویستی وابسته به القاعده است که فعالیت خود را در سومالی از سال ۲۰۰۴ شروع کرده و با انجام عملیات تروریستی ثبات و امنیت این کشور و شاخ آفریقا را برهم زده است.

با انتخاب «حسن شیخ محمود» به عنوان رئیس جمهور سومالی، مبارزه با گروه تروریستی الشباب با قدرت و توان بیشتری ادامه یافت و ارتش این کشور با کمک مردان مسلح قبایل سومالی توانست مناطق زیادی از این کشور را از سیطره عناصر الشباب آزاد کند.

دیگر خبرها

  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟