Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@14:37:23 GMT

مشخصات گوشی هوشمند LG K۹۲ ۵G +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۸۲۸۹

مشخصات گوشی هوشمند LG K۹۲ ۵G +عکس

گوشی هوشمند LG K۹۲ ۵G با دوربین چهارگانه Snapdragon ۶۹۰ ، ۶۴MP عرضه می‌شود.

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، ال جی بی سرو صدا گوشی هوشمند K۹۲ ۵G خود را در ایالات متحده معرفی کرده است، LG K۹۲ ۵G پس از OnePlus Nord N۱۰ ۵G دومین گوشی هوشمند از یک برند اصلی است که از چیپست Snapdragon ۶۹۰ ۵G بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصول با یک نمایشگر عظیم همراه با یک دوربین حفره ای ارائه می‌شود.

گوشی هوشمند LG K۹۲ ۵G از طراحی پنل عقب متمایز دو رنگ برخوردار است. این گوشی دارای یک سیستم دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی در گوشه بالا سمت چپ و یک فلش quad-LED در گوشه بالا سمت راست است، همچنین این دستگاه یک باتری مناسب با فناوری شارژ سریع دارد.



مشخصات و ویژگی‌های LG K۹۲ ۵G

گوشی هوشمند LG K۹۲ ۵G از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FullVision IPS LCD با رزولوشن Full HD + بهره می برد، این دستگاه جدید الجی دارای یک دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۰ است و برای امنیت ، این گوشی هوشمند همراه با پشتیبانی از باز کردن قفل صورت و حسگر اثر انگشت در کنار آن نصب می‌شود.

سیستم دوربین چهارگانه LG K۹۲ ۵G دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ، یک لنز فوق العاده عریض ۵ مگاپیکسلی با ۱۱۵ درجه FOV ، یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی ، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی است و این گوشی اندروید ۱۰ را اجرا می کند.



پردازنده Snapdragon ۶۹۰ ۵G SoC همراه با ۶ گیگابایت رم گوشی هوشمند را تأمین می‌کند. یک حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دارد که دارای شکاف کارت microSD برای گسترش بیشتر است و سوخت آن توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی همراه با فناوری Quick Charge ۴.۰ تامین می شود. این گوشی دارای ویژگی های اتصال از جمله Wi-Fi ، بلوتوث ۵.۱ ، GPS ، USB Type-C ، موتور صدای ۳D LG و بلندگوهای استریو است.

قیمت و در دسترس بودن LG K۹۲ ۵G

گوشی هوشمند LG K۹۲ ۵G با قیمت ۳۵۹ دلار (۲۶۷۰۰ RS) وارد بازار می شود که آن را به یکی از ارزان ترین گوشی های ۵G تبدیل می کند، این گوشی در رنگ خاکستری تایتان ارائه می شود و در مورد موجود بودن آن در بازارهای جهانی تاکنون خبری نیست.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گوشی هوشمند صفحه نمایش حسگر اثر انگشت پردازنده عمر باتری دوربین چهارگانه ال جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16

ایتنا - کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.
شرکت آمریکایی اپل قصد دارد در سپتامبر آینده از گوشی جدید خود با نام آیفون 16 رونمایی کند، در حالی که برخی اطلاعات به بیرون درز کرده شکل و اندازه دستگاه را فاش می کند.

به گزارش ایتنا، سانی دیکسون که به دلیل افشای اطلاعات مکرر خود در رابطه با دستگاه‌های اپل شناخته می‌شود، روز یکشنبه در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس  تصویری را به اشتراک گذاشت که اندازه صفحه نمایش گوشی‌های آیفون 16  را به همراه جزئیاتی در مورد دوربین نشان می‌دهد.

طبق تصویر، آیفون 16 معمولی اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی را حفظ خواهد کرد، در حالی که مدل Pro دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود.

 

مدل پلاس نیز مجهز به صفحه نمایش سنتی 6.7 اینچی خواهد بود، اما آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی بزرگتر خواهد بود و همچنین تصویر حالت دوربین متفاوتی را برای نسخه معمولی و نسخه پلاس آیفون 16 نشان می دهد.

کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی