Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@20:34:49 GMT

مشکلات کارخانه چاپ با حضور فرماندار پیشوا بررسی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۸۲۹۷

مشکلات کارخانه چاپ با حضور فرماندار پیشوا بررسی شد

همزمان با سال جهش تولید مشکلات کارخانه چاپ با حضور فرماندار پیشوا بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،  فرماندار شهرستان پیشوا به همراه حسین کردستانی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار، سیدعباس حسینی بخشدار مرکزی و امیرحسین طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فرماندار را در این بازدید همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کارخانه چاپ واقع در روستای گلعباس بازدید کردید.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا ضمن تقدیر از تولید کنندگان که با وجود تحریم ها وظیفه ای سنگینی را برای به راه انداختن چرخ اقتصاد کشور می کشند گفت: این کارخانه با چاپ انواع کاغذ، جعبه‌ و اقلام تزئینی بخشی از نیازهای بازار داخلی را تامین نموده و توسعه آن می‌تواند تا حدودی کشور را بی نیاز از واردات این گونه کالاها نماید.

وی ادامه داد: با توجه به حجم کار و اشتغال ایجاد شده تلاش می‌کنیم با ارائه راهکارهای لازم مشکلات موجود برطرف و سرمایه در گردش مورد نیاز این کارخانه تامین شود.

عباسی وظیفه دولت و مسئولین را در حمایت از بخش تولید سنگین دانست و تصریح کرد: دولت در راستای رونق تولید و اشتغال همواره در کنار صنایع قرار داشته و نسبت به  توسعه و توانمند شدن آنها اهتمام ویژه‌ای دارد.

بر اساس این گزارش، در این کارخانه حدود ۶۰ نفر مشغول به کار بوده و برای ۷۰ نفر فرصت اشتغال در منزل فراهم شده است.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: سال جهش تولید عباسی فرماندار پیشوا حمایت از تولید داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت

محمد صالح شیخ زاهدی گفت: در راستای اجرای سند تحول دستگاه قضایی، کاهش جمعیت کیفری زندانیان، رسیدگی به مسائل و مشکلات مددجویان شهرستان رابر در دستور کار قرار گرفت.

در این بازدید که با برپایی میز خدمت قضایی و دیدار چهره به چهره مددجویان همراه بود، مددجویان مشکلات خود را بیان نموده و درخواست‌های آنان بوسیله قضات مورد بررسی قرار گرفت.
صالح شیخ زاهدی بیان داشت: سرکشی قضات دادگستری شهرستان رابر از زندان بافت به صورت هفتگی انجام می‌شود تا زندانیان بتوانند به صورت چهره به چهره و بدون واسطه با قضات گفتگو نموده و مشکلات قضائی و حقوقی خود را مطرح کنند.

این مقام قضائی ادامه داد: باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و همچنین ضرورت پایش پرونده زندانیان، مشکلات زندانیان در کوتاهترین زمان بررسی و رسیدگی به موضوعات مرتبط با مددجویان و وضعیت زندان‌ها از نظر رفاهی، بهداشتی و وضعیت غذایی مورد بررسی و دستور تسریع در رفع مشکلات صادر خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته و تعامل دستگاه قضایی شهرستان رابر با زندان شهرستان بافت در حال حاضر وضعیت زندان بافت از جهات مختلف رضایت بخش است.

در پایان این بازدید نیز رئیس دادگستری شهرستان رابر با حضور در شورای طبقه بندی زندان با مرخصی و رای بازی تعدادی از زندانیان واجدشرایط و فعال قرانی موافقت نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار