Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خدماتی که منشاء خیر برای مردم باشد همواره ماندگار خواهد بود، خطاب به استاندار جدید اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که دارید برای مردم بهره گیرید.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز پنج شنبه ۱۵ آبان ماه در نشست با استاندار جدید خراسان جنوبی با اشاره به اینکه عمر انسان در حال گذر است و از انسان اعمال او به یاد خواهد ماند، گفت: آن عملی که بر اساس عبودیت خدا انجام شود، به نیکی ماندنی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه باید قدر فرصت‌هایی که برای خدمت به مردم فراهم می‌شود را دانست، اظهار کرد: در سال‌های گذشته مسئولی در استان حضور داشت که کار و وظایف قانونی خود را بدرستی انجام می‌داد، مدتی بعد از اینکه مسئولیتش در استان تمام شده بود، نقل کرد که بعد از تمام شدن مسئولیتش متوجه شده بود که برخی کارها را می‌توانسته برای مردم با توجه به اختیاراتی که داشته انجام دهد در حالی که خلاف قانون نبوده، اما مورد اقدام قرار نگرفته و اکنون اذعان می‌کرد که پشیمانم که چرا انجام نداده‌ایم.

به گزارش ایسنا، امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه هر فردی که مسئولیتی را قبول می‌کند، آینده اشخاص مرتبط با مسئولیتش با اقداماتش گره می‌خورد، بیان کرد: قبول این مسئولیت‌ها مانند بذری است که کاشته شود و بعد از مدتی باید برداشت کرد.

عبادی ضمن آرزوی موفقیت برای استاندار جدید خراسان جنوبی و اعلام آمادگی برای همکاری در راستای رفع مشکلات استان، خاطرنشان کرد: در خراسان جنوبی همواره هماهنگی و همکاری با وجود مشکلات فراوان بین مردم و مسئولین وجود داشته و امیدواریم حضور شما در استان منشاء خیر باشد و بعد از دوران مسئولیت شما مردم خاطرات شیرینی از شما به یاد داشته باشند.

گفتنی است؛ در جلسه ۱۱ آبان‌ماه هیئت دولت که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، پیشنهاد وزارت کشور در مورد انتخاب حمید ملانوری شمسی به عنوان استاندار خراسان جنوبی مطرح و به تصویب هیئت وزیران رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد