Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:38:08 GMT

۶۳ واحد صنفی دلفان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۸۴۳۲

۶۳ واحد صنفی دلفان پلمب شد

حشمت بهمنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازار دلفان اکنون تعطیل است و چنانچه مابقی اصناف پرخطر نیز نسبت به رعایت بهداشت کرونا بی‌توجه باشند برخورد لازم در قبال آنان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در دلفان ادامه داد: توجه به شرایط فوق حاد کرونا، نظارت بر فعالیت اصناف و تعطیلی بازار به صورت مستمر با همکاری اتاق اصناف، اماکن، شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری و نیروی انتظامی اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دلفان گفت: باوجود اعلام تعطیلی بازار از روزهای گذشته اما برخی اصناف فعالیت و مردم نیز بدون توجه به خطر کرونا همچنان در مراکز خرید حضور داشتند که با تشدید نظارت ها، نسبت به این تخلفات برخورد شد.

وی تاکید کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از ترددهای غیرضروری، راهکار جدی و مورد تاکید برای مقابله با شیوع کرونا است که مردم باید با رعایت این موارد، زنجیره انتقال ویروس را قطع کنند.

لرستان هم اکنون در وضعیت فوق قرمز شیوع کرونا است، پنج شهرستان دلفان، الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در وضعیت فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت های آنها از جمله تعطیلی بازار همچنان برقرار است.

تا ۱۲ آبان ماه ۴۲ هزار و ۹۳۸ مورد مثبت کرونا در لرستان شناسایی شده که از این تعداد ۸۵۷ نفر جان باخته اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا نورآباد دلفان اصناف لرستان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نورآباد دلفان اصناف لرستان محدودیت های کرونا ویروس کرونا نورآباد دلفان اصناف لرستان محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز