Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت الاسلام و المسلیمن حسن روحانی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی کشور اظهار کرد: 9 ماه دیگر از عمر دولت باقیست و ما با همان امید و تلاش روز اول، فعالیت می‌کنیم و هیچ تردیدی در موفقیت دولت و ملت برای آبادانی کشور ندارم.

وی با بیان اینکه در این سه سال روزهای سختی بر دولت و ملت ایران وارد شد که نظیر آن در تاریخ کشورمان وجود ندارد تصریح کرد: همیشه تحریم وجود داشته است ولی جنگ اقتصادی آن هم در شرایط کرونا این گونه نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن آقایی که در کاخ سفید بود ، در دوران کرونا بی رحمانه تحریم و جنگ را تشدید کرد. آنها به هیچ اصول انسانی ، حقوق بشری و قوانین بین المللی پایبند نبودند ولی مطمئنم این ملت ماست که در نهایت پیروز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه انتخابات آمریکا امشب یا فردا مشخص می‌شود و اینکه دولت دست هر کسی باشد مهم نیست؛ زیرا دولت آنها در برابر ملت ما تسلیم می‌شود. آنها راهی ندارند که در برابر صبر و مقاومت ملت ما، فشار افکار عمومی و قوانین و مقررات بین المللی تسلیم شوند. ملت ما در برابر کرونا، تحریم‌ها و سختی مقاومت و ایستادگی کرد. افتتاح همین پروژه‌های امروز نشان روشنی است که ملت ما مقاومت کرده و کمر خم نمی‌کند و ما در نهایت پیروز می‌شویم.

وی تاکید کرد: بی تردید ما می‌توانیم در برابر دشمنان موفق شویم و آنها را وادار کنیم قانون و مقررات و پیمان را اجرا کنند.

رییس جمهور در ادامه با ابراز خوشحالی از افتتاح فاز اول طرح انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی گفت: این پروژه که در ابتدا برای برخی باورنکردنی بود، در دولت تدبیر و امید محقق شد. من این خط انتقال آب را خط انتقال امید می‌نامم چون فقط آب به فلات مرکزی منتقل نمی‌شود بلکه مردم مناطق فلات مرکزی امیدوار می‌شوند. ما طرح‌های بسیار بزرگی را به اتمام رساندیم و طرح‌های بزرگی پیش رو داریم که یکی از این طرح‌ها احیای دریاچه ارومیه است. ابر پروژه انتقال نفت از کوره به جاسک اوایل سال آینده افتتاح می‌شود.

روحانی افزود: این طرح‌ها به کوری چشمان کسانی افتتاح می‌شود که فکر می‌کردند با تحریم و فشار می‌توانند ملت ما را متوقف کنند. ما با وجود تحریم و فشار و سرکار بودن دولتی تروریستی در آمریکا توانسته‌ایم قدم‌های بزرگی برداریم. امروز سی و یکمین هفته‌ای است که در سال 99 طرح‌ها و پروژه‌ها را افتتاح می‌کنیم. طرحی که امروز افتتاح شد به ملت، کارگران، مهندسان و مدیران و همه آنهایی که تلاش کردند تعلق دارد. طراحی، اجرا و تامین مالی این طرح در داخل کشور انجام شده است. شرکت‌های خصوصی، صندوق توسعه و بانک‌ها پای کار بودند و مهندسین ما این طرح را اجرا و طراحی کردند.  این طرح بیش از 800 کیلومتر است که  امروز 325 کیلومتر افتتاح شد .

رییس جمهور با بیان این که این طرح صنایع ما را متحول می‌کند خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح صدها چاه غیر مجاز هم بسته می‌شود این چاه‌ها خطرناک است و موجب فرونشست زمین می‌شود. در واقع با اجرای این طرح محیط زیست ما هم تضمین می‌شود. برخی فکر نکنند این طرح برای محیط زیست ضرر دارد. ما در چند کیلومتری دریا، آب را برداشت می‌کنیم و پساب را هم در چند کیلومتری دریا برمی‌گردانیم این طرح در چارچوب حفظ محیط زیست انجام می‌شود و ضرری برای محیط زیست ندارد.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح آب شرب هم تامین می‌شود در طرح آینده بندرعباس، 50 درصد آب مصرفی مردم با شیرین سازی انجام می‌شود. در سال 92 ما 18 دستگاه آب شیرین کن داشتیم اما امروز 72 دستگاه داریم که تحول عظیم و بزرگی در این 7 سال  در این زمینه انجام شده است.

پربیننده ترین سهام‌داران عدالت برای ثبت اطلاعات در سجام اقدام کنند آخرین وضعیت صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه کسانی یارانه ۱۲۰هزار تومانی می‌گیرند؟ زمان اعطای کارت اعتباری سهام عدالت مشخص شد مستمری بگیرانی که بالای ۱۰میلیون درآمد دارند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات آمریکا حسن روحانی خلیج فارس رییس جمهور طرح ملی تحریم ایران انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت فلات مرکزی محیط زیست طرح ها ملت ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود

دولت ارمنستان بر تصمیم خود مبنی بر افتتاح سرکنسولگری در تبریز تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دولت ارمنستان در جلسه روی پنجشنبه خود بر تصمیم خود درباره افتتاح کنسولگری این کشور در تبریز تاکید کرد.

«حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در روزهای نخستین زمستان گذشته و در نشست خبری مشترک با «آرارات میرزویان» همتای ارمنستانی خود در ایروان گفته بود: «ارمنستان کشور دوست و همسایه خوب ماست. در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان موافقت تهران را برای افتتاح سرکنسولگری جمهوری ارمنستان در شهر تبریز اعلام کردیم و امیدواریم در هفته‌های آغازین سال جدید میلادی با حضور وزیر خارجه ارمنستان شاهد افتتاح رسمی این سرکنسولگری در تبریز باشیم».

در سال ۲۰۲۲ و در دیدار «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان و «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران نیز ۲ طرف درباره ارتقای سطح همکاری‌های تجاری بین ۲ کشور و همچنین این موضوع که افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز می‌تواند بر ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی تاثیر مثبتی داشته باشد، به توافق رسیدند.

رسانه‌های ارمنستان نوشته‌اند که در اکتبر سال ۲۰۲۲ سرکنسولگری ایران در قاپان ارمنستان افتتاح شد و افتتاح سرکنسولگری این کشور در تبریز، این اقدام دوجانبه را تکمیل می‌کند.

آن‌ها همچنین با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی ایران با استان سیونیک ارمنستان هم‌مرز است، گفته‌اند افتتاح کنسولگری در تبریز باعث توسعه بیش از پیش روابط تجاری و گردشگری خواهد شد.

امیرعبداللهیان در دیدار میرزویان همچنین گفته بود: موافقت دولت ارمنستان در ایجاد سرکنسولگری ایران در منطقه قاپان باعث شده که تردد ایرانیان و همکاری‌های ترانزیتی ۲ کشور تسهیل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کنیم
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه