Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:47:51 GMT

حدود ۷ تن موادمخدر با تلاش مرزبانان کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۸۵۲۰

حدود ۷ تن موادمخدر با تلاش مرزبانان کشور شد

به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار سرتیپ پاسدار احمدعلی گودرزی افزود: با تشدید اقدامات مرزبانی نیروهای مرزبان در حوزه هنگ مرزی میرجاوه و مرزبانی هرمزگان در یکی از جزایر در عمق آب‌های خلیج فارس در ۲۴ ساعت گذشته دو مورد درگیری مسلحانه با اشرار و قاچاقچیان داشتند که حاصل آن کشف ۶ تن و ۷۶۸ کیلوگرم انواع موادمخدر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بیش از ۵ تن کشفیات تریاک، ۷۶۶ کیلو مورفین و ۳۷۳ کیلوگرم نیز انواع کراک بود.
سردار گودرزی با بیان اینکه بیش از ۵ تن و ۸۰۰ کیلوگرم از این مواد در مرز میرجاوه کشف شد، گفت: در درگیری مسلحانه مرزبانی با قاچاقچیان در مرز میرجاوه ۴ نفر دستگیر شدند و ۴ نفر از قاچاقچیان مسلح نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، اما به آن طرف مرز متواری شدند.
فرمانده مرزبانی ناجا افزود: در این درگیری ۴ دستگاه خودروی تویوتا تیزرو از قاچاقچیان کشف شد. همچنین تعدادی سلاح و مهمات سبک و نیمه سنگین که انواع و اقسام آرپی جی و مهمات سبک و سنگین بود از قاچاقچیان به دست آمد که نشان از این دارد که قاچاقچیان به تجهیزات پیشرفته مسلح هستند به ویژه که دو دستگاه دوربین حرارتی در شهر با سه دستگاه بی سیم از قاچاقچیان و اشرار کشف شد.
وی گفت: ۷۰۰ کیلوگرم از موادمخدر در عمق دریا در درگیری نیروهای مرزبانی با قاچاقچیان کشف شد که عمدتا در این درگیری قاچاقچیان آن را به دریا پرتاب کردند و با شناورهای پرسرعت به آب‌های آزاد متواری شدند.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: قاچاقچیان در ایام تعطیل یعنی سه شنبه شب درصدد بودند این مقدار موادمخدر را به داخل کشور وارد کنند، اما همکاران ما با کار پیچیده اطلاعاتی توانستند این مقدار موادمخدر را کشف و از ورود آن به داخل کشور جلوگیری کنند.
سردار گودرزی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۸۲ تن انواع موادمخدر کشف شده است که نسبت به مدت مشابه حدود ۵۰ درصد افزایش دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان انتظامی مرز میرجاوه مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان انتظامی مرز میرجاوه مرزبانی سیستان و بلوچستان انتظامی مرز میرجاوه مرزبانی اخبار کنکور کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه

گروه اقتصاد و درآمد:چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی، تخصیص اعتبارات است که به نظر می رسد به دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است.

به گزارش جماران، مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: اعتبار یارانه دارو در لایحه بودجه 1403 در حدود 75 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که نسبت به اعتبار 69 هزار میلیارد تومانی مصوب سال گذشته، 1402، حدود 9 درصد رشد را تجربه کرده است.

چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی، تخصیص اعتبارات است که به نظر می رسد به دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است.

همچنین مرکز پژوهش های مجلس در این گزارش که ذیل بررسی فقر انجام شده، آورده است: اعتبار در نظر گرفته شده برای یارانه نان در سال 1402 در حدود 56 هزار میلیارد تومان است در حالی که دولت از بودجه سال گذشته حدود 159 هزار میلیارد تومان برای یارانه نان پرداخت کرده است! این رقم نشان می دهد تا چه اندازه پیش بینی اعتبار در قانون بودجه سال گذشته خطا داشته و منجر به کسری تبصره هدفمندی شده است.

یارانه نان در لایحه سال جاری در حدود 143 هزار میلیارد پیش بینی شده که نسبت به قانون سال گذشته 150 درصد رشد داشته است.

         

دیگر خبرها

  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه