Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@12:45:44 GMT

ضعف عملکرد یک مسئول کل یک استان را زیر سوال می برد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۸۵۴۰

ضعف عملکرد یک مسئول کل یک استان را زیر سوال می برد

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح‌اللهی صبح پنج‌شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رشت گفت: رضایت مردم در گرو عملکرد ما است و اگر به درستی به وظایف خود عمل نکنیم، آنها در انتخابات به ضعف‌های ما پاسخ می‌دهند.

فرماندار رشت با اشاره به مشکلات مربوط به خدمات رسانی در زمان بحران به ۸۰۰ هزار نفر در حوزه این شهرستان، عنوان کرد: عملکرد ضعیف ما در رشت باعث اختلال در امدادرسانی به روستاها و شهرها نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استفاده از بخش خصوصی در هر حوزه‌ای در هنگام بحران ضروری است، بیان کرد: حوزه عمرانی فرمانداری ظرف سه هفته در تمام بخش‌های شهرستان رشت جلسه بگذارند و همراه بخشداران، مشکلات حوزه‌های مختلف را بررسی کنند.

فتح‌اللهی با تاکید بر شناسایی امکانات و تجهیزات مورد نیاز زمان بحران، خاطرنشان کرد: هر دهیاری متناسب با جمعیت حوزه خود، با دارندگان ماشین آلاتی نظیر تراکتور برای بازگشایی راه‌ها در زمان بحران هماهنگ باشد.

وی با بیان اینکه مسئولان طبق پیش بینی‌های هواشناسی آمادگی کامل داشته باشند، تصریح کرد: باید از هم‌اکنون میزان آمادگی دستگاه‌ها و وظایف آنها در زمان بحران مشخص شود.

فرماندار رشت عزل و نصب‌ها پس از بحران برف سال گذشته را یادآور شد و افزود: ضعف عملکرد یک مسئول می‌تواند کل استان را زیر سوال ببرد لذا از شما درخواست می‌کنم که خود را برای زمان بحران آماده کنید.

کد خبر 5064270

منبع: مهر

کلیدواژه: علی فتح اللهی مدیریت بحران فرمانداری رشت ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه گرگان محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا پدافند غیرعامل شهرکرد زمان بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست

 حسن دهمرده  در جلسه شورای اداری زهک با اشاره به اقدامات مطلوب دولت در سالی که گذشت؛ اظهار کرد: نمره سال گذشته ادارات این شهرستان در تحقق سیاست‌های کلی نظام و اهداف دولت سیزدهم نمره مطلوبی است و باید تلاش کنیم در سال جاری با برنامه‌ریزی درست شاخص‌های توسعه این شهرستان در بخش‌های مختلف ارتقا یابد.

وی افزود: ما چاره‌ای جز جبران عقب ماندگی‌ها و سرعت بخشیدن به فرایند پیشرفت زهک نداریم، بنابراین مدیرانی که در سال گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشتند باید تلاش بیشتری داشته باشند.
فرماندار زهک با اشاره به شعار سال و اولویت‌های دولت سیزدهم، بیان کرد: از عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی نارضایتی‌های نسبی وجود دارد که باید مدیران نسبت به رفع آن اقدام کرده و از ایجاد ناامیدی در جامعه پیشگیری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • چرا تمدن‌ها با گذشت زمان شکننده‌تر می‌شوند؟ (+عکس)
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • اشتغال فارغ التحصیلان، افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان