Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@18:20:28 GMT

حمایت از کالای ایرانی گامی در جهت توسعه تولید است

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۸۸۷۴

حمایت از کالای ایرانی گامی در جهت توسعه تولید است

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی نمایشگاه فرش وتابلو فرش دستباف تهران، ایرج مرتضوی مدیر اجرایی نمایشگاه فرش و تابلو فرش دستباف اظهار داشت : ساعت بازدید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت  ۱۵ تا ۲۲ و پنجشنبه و جمعه  وایام تعطیل از ساعت ۱۱ تا ۲۲ است.

 وی افزود: تولیدکنندگان و فعالان حوزه فرش دستباف از استان های اصفهان، قم، فارس، آذربایجان غربی وچهارمحال بختیاری در این سالن  نمایشگاهی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسئول تاکید کرد: این گرد همایی با هدف  حمایت از کالای ایرانی و ارتقا و هماهنگی میان تولیدکنندگان فرش و تابلو فرش دستباف مناطق بافت فرش ازجمله قم، نایین، اصفهان، تبریز، کاشان، فرش های بختیاری و عشایری و فرش های مدرن و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می شود.

ایرج مرتضوی خاطرنشان کرد : علاوه بر عرضه مستقیم فرش، طرحهای  فروش نقد واقساط بدون واسطه انجام می‌شود.

مدیر اجرایی نمایشگاه فرش و تابلو فرش دستباف خاطر نشان کرد:  دنیایی از زیبایی های فرش و تابلو فرش دستباف بافندگان سراسر ایران در مجتمع تجاری دنیای نور در فضایی بیش از ۱۰۰۰ متر در سالن نمایشگاهی در بزرگراه شهید سلیمانی در حال برگزاری است.

این نمایشگاه در میدان رسالت، سالن نمایشگاهی مرکز خرید دنیای نور برگزار می شود و همه روز برای بازدید مخاطبان و علاقمندان از ساعت ۱۵ تا ۲۲ با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده است.

برچسب‌ها فرش رونق تولید تولید داخلی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرش رونق تولید تولید داخلی شهر تهران فرش رونق تولید تولید داخلی شهر تهران اخبار کنکور فرش و تابلو فرش دستباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • افزایش فضای نمایشگاهی و تعداد ناشران در نمایشگاه کتاب
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • تولید خودروهای برقی گامی برای کاهش آلودگی‌هوا است
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میدان‌های نفت و گاز غرب کارون
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا