Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:44:58 GMT

کشف بیش از ۵۶ هزار راس دام قاچاق

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۸۹۹۱

کشف بیش از ۵۶ هزار راس دام قاچاق

فرمانده مرزبانی ناجا از کشف بیش از ۵۶ هزار راس دام قاچاق توسط مرزبانان نیروی انتظامی در مرزهای کشور طی سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح موفقیت های مرزبانان نیروی انتظامی در سال جاری اظهار داشت: طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هدف مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق انجام می شود، همچنین در راستای تحقق منویات و فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین تحقق شعار سال، برخورد با قاچاقچیان از اولویت های جدی مرزبانان نیروی انتظامی بوده و موضوع همواره در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای مقابله جدی با قاچاق در مرزهای کشور و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، از ابتدای سال جاری تاکنون با هدایت و برنامه‌ریزی های انجام شده در طرح های مختلف، مرزبانان غیور موفق شدند ۵۶ هزار و ۶۶۶ راس دام (افزایش ۱۳ برابری کشف احشام قاچاق)، ۱۰ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۵۵۱ میلیون لیتر سوخت از نوع گازوئیل، بیش از ۱۱ میلیون اقلام دارویی، ۴ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۱۲۹ کیلوگرم پودر نیروزا و یک میلیون و ۵۰۹ هزار و ۶۳۲ قلم لوازم آرایشی قاچاق را کشف کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا در پایان تاکید کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصادی بدانند مرزبانان نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی، کوچکترین تحرکات در مرزها را زیر نظر گرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه، قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قاچاق دام مرزباني مرزبانان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • استخدام ۱۹ هزار نیروی پرورشی در سال جاری
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک