Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا غلامرضازاده روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نصب تابلوها و علائم ترافیکی یکی از اقداماتی است که توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر دماوند به منظور افزایش ایمنی، کاهش تصادفات، روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور انجام می شود.

وی ادامه داد: طی بازدیدهای میدانی مکان های مورد نیاز در سطح منطقه شناسایی و نسبت به نصب تجهیزات ترافیکی همچون جدا کننده پلاستیکی، استوانه ایمنی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در سطح شهر بویژه در بلوار یادگار امام بعنوان یکی از بلوارهای جدیدالحداث، اقدام شد.

غلامرضازاده افزود: همچنین در راستای جمع آوری و جایگزینی تابلوها و علائم ترافیکی که به دلایلی از قبیل شرایط آب و هوایی فرسوده شده اند در معابر سطح شهر شناسایی و نسبت به جایگزینی تابلوهای جدید اقدام شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر دماوند ادامه داد: تلاش می شود تا از پراکندگی تابلوها اجتناب گردد و جلوه یکپارچه و زیبایی از این المان‌های مهم در سطح شهر بارز باشد.

این مسئول همچنین تصریح کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون پس از بررسی‌های صورت گرفته، مکان‌یابی‌ها و نیازسنجی‌های لازم، ۴۵ کیلومتر خط کشی محوری در بلوارهای اصلی شهر همچون محور مشاء، چشمه اعلاء، بلوار شهید بهشتی، بلوار سردار سلیمانی و دیگر بلوارهای اصلی شهر، با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال صورت گرفت.

شهرستان دماوند از جمله شهرستان های استان تهران است که دارای پنج شهر دماوند، رودهن، آبسرد، آبعلی و کیلان می باشد.

برچسب‌ها شهرستان دماوند حمل و نقل درون شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند حمل و نقل درون شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهرستان دماوند حمل و نقل درون شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اخبار کنکور شهر دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک