Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@08:16:18 GMT

ویژگی‌های شخصیتی که دستخط شما آشکار می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۹۴۲۳

صراط: شاید شنیده باشید که دستخط شما، نماد شخصیت شماست. در واقع دستخط افراد و طریقه نوشتن کلمات و حتی حروف و نقاط آن‌ها صرف نظر از اینکه به چه زبانی صورت گیرد، تصویری واضح از ویژگی‌های شخصیتی افراد ارائه می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این مقاله ما قصد داریم تا تحلیلی از شخصیت افراد از طریق نوشتار ارائه دهیم:
۱- نوشتار با خط ریز یا درشت

شخصیت‌های برون گرا تمایل دارند تا کلمات را با خط درشت بنویسند؛ در حالی که افراد خجالتی و درون گرا مایل به نوشتن با حروف ریز هستند، اما نوشتار با حروف متوسط به شکلی که نه با حروف بزرگ باشد و نه با حروف کوچک، بیانگر شخصیتی واضح است و نمایانگر توانایی قوی بر تمرکز به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۲- فاصله بین کلمات

افرادی که فاصله‌های زیادی را بین کلمات به جای می‌گذارند، افراد دارای استقلال و آزادی هستند، اما افرادی که فاصله کمی میان کلمات می‌گذارند، اشخاصی هستند که از پیوستن به دیگران و در کنار دیگران بودن لذت می‌برند، اما اگر فاصله کافی میان کلمات نباشد؛ به طوری که کلمات به هم چسبیده نوشته شود؛ گویی مزاحم یکدیگر نوشته شده‌اند، نشانگر آن است که شما فردی فضول و کنجکاو هستید.


۳- نحوه فشار دادن قلم

در صورت فشار دادن شدید قلم به هنگام نوشتن، به طوری که کلمات تو پر و پر رنگ به نظر برسند، نمایانگر عصبانیت و تنش فرد است؛ در حالی که فشار نسبتا اندک، گواه بر پایبندی و تعهد است، اما فشار خیلی ضعیف و نرم بر قلم به هنگام نوشتن، گواه بر لطافت، همدردی و گاه عدم نشاط است.


۴- طریقه نوشتن نقاط حروف

اگر نقاط حروف را رو به بالا می‌نویسید، شما فردی با خیالات گسترده و با نشاط هستید. در صورتی که نقاط نزدیک به هم و نزدیک به پایه حروف نوشته شوند، بیانگر آن است که شما فردی منظم هستید که ترتیب را دوست دارد، اما اگر نقاط حروف را چپ و راست می‌نویسید، شما فردی سهل انگار به شمار می‌روید.
۵- روش امضا

امضا بر روی برگه‌ها اگر خوانا باشد، نشان از اعتماد و ثبات است؛ در حالی که امضای ناخوانا و غیر واضح بیانگر آن است که فرد امضا کننده، انسانی پیچیده است که به سختی می‌توان او را درک کرد.


۶- متمایل بودن کلمات

نوشتن کلمات اندکی متمایل نشان می‌دهد شما دوست دارید با افراد جدید کار کنید؛ در حالی که نوشتن به صورت ایتالیک نمایانگر آن است که شما فردی مخفی کار هستید.
۷- سرعت نوشتار

در صورتی که سریع می‌نویسید، نشانگر آن است که شما فردی بی تابید که از اتلاف وقت متنفر هستید، اما اگر شما وقت زیادی را برای نوشتن می‌گذارید، این نشانگر آن است که شما فردی منظم و روشمند هستید.
۸- دروغگویی

اگر طرز نوشتن کلمات و نحوه متمایل بودن و شیب آن‌ها در طول یک پاراگراف به طرز چشمگیری تغییر کند، احتمال فراوان دارد که شما فردی دروغگو باشید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دستخط شخصیت افراد روش امضا دروغگو صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است

امیر سرتیپ غلامعلیان، گفت: امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفع هرگونه تهدیدی برای همگان آشکار است.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش گفت: خداوند متعال را شاکریم که در سایه رهبری فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، اتحاد، همدلی، هم‌افزایی و تعاملی که بین نیروهای مسلح کشور وجود دارد، خار چشم دشمنان اسلام شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) اظهار کرد: ایشان در بیانات خود، عملکرد نیروهای مسلح را توأم با تدبیر، آگاهی از مسائل راهبردی و رعایت مصلحت، عزت و حکمت نظام دانسته‌اند. این عوامل نشان ‌دهنده‌ سبک فرماندهی و مدیریتی خاصی است که امروز در سطح تمامی نیروهای مسلح کشور وجود دارد.

امیر سرتیپ غلامعلیان افزود: چنین سبک مدیریتی خاصی در کشور، سبب بروز بازدارندگی کامل شده است. امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفع هرگونه تهدیدی برای همگان آشکار است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به وجود وحدت بالای ارتش و سپاه تصریح کرد: اگرچه میان شرح وظایف ارتش و سپاه پاسداران، تفاوت‌هایی وجود دارد، اما هر کجا به همکاری ارتش نیاز باشد، بدون کوچک‌ترین تعللی به همکاری و همیاری با دیگر نهادها و نیروهای خدمت‌رسان به کشور اقدام می‌شود. به همین دلیل است که همواره اشاره می‌شود که اتحاد و یکپارچگی میان ارتش و سپاه پاسداران، برادرانه و ریشه‌ای است.

در بخش دیگری از دیدار، سردار سرتیپ دوم نظری با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران، جزو انقلابی‌ترین ارتش‌ها است، گفت: امروز ارتش ما یکی از انقلابی‌ترین و مردمی‌ترین ارتش‌ها است؛ ارتشی که از ابتدای پیروزی انقلاب همواره به طور مستمر و یکنواخت به ارزش‌های انقلاب نزدیک‍تر شده و به پاسداری از آن پرداخته است.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: در سیل رودبار جنوب مشاهده کردیم که ارتش از تمامی ادوات و توان مهندسی خود، برای حل سریع‌تر مشکلات مردم استفاده کرد و این همراهی، همدلی، یک‌زبانی و یک‌هدف بودن در برنامه‌های ارتش و سپاه پاسداران، در اقصی نقاط کشور علی‌الخصوص در استان کرمان به خوبی دیده می‌شود.

سردار سرتیپ دوم نظری در پایان خاطرنشان کرد: وجود انعطاف، تفاهم، همدلی و هم‌زبانی زیاد در همه زمینه‌ها میان ارتش و سپاه، باعث افتخار و کسب روحیه بیشتر و خدمت صادقانه‌تر به مردم می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • اختلافات آشکار شد؛ درگیری لفظی محمد صلاح با یورگن کلوپ پیش از ورود به زمین + ویدئو
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید/ رابطه عجیب صدای بلند خودرو و ابتلا به سادیسم، روان‌پریشی و خودشیفتگی
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳