Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سیدحمید رضازاده مدیرعامل موسسه خیریه گلستان علی گفت: یکی از برنامه‌های حمایتی مؤسسه خیریه گلستان علی توجه به سلامت نوزادان مناطق محروم و حاشیه‌نشین است. مادران این نوزادان همواره با سوءتغذیه روبه‌رو بوده و به تبع آن برای شیر دادن به فرزندان خود با مشکل مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: موسسه خیریه گلستان علی ضمن شناسایی و حمایت از این مادران در ۶ ماه اول امسال تعداد ۶ هزار و ۴۸ قوطی شیرخشک توزیع کرده است.
بیشتر بخوانید حمایت از ۶ هزار کودک مبتلا به سوء تغذیه در خراسان رضوی/ به ازای هر کودک دچار سوء تغذیه، ۱۰۰ هزار تومان کمک مالی می‌شود
مدیرعامل موسسه خیریه گلستان علی ادامه داد: ارزش ریالی این تعداد شیرخشک ۱۸۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان بوده است که به همت خیر بزرگوار جلیل افشارنژاد تامین شده است که در طول ۳ سال گذشته به صورت مستمر این میزان شیر خشک توزیع شده است.

رضازاده بیان کرد: از دیگر برنامه‌های حمایتی این موسسه توزیع بسته‌های معیشتی و سبد غذایی بین مددجویان بوده است که طی ۶ ماهه اول امسال، تعداد ۹۱ سبد غذایی بین خانواده‌های ۲ تا ۸ نفره توزیع شده است.


انتهای پیام//م. م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موسسه گلستان علی کودکان نیازمند مراکز خیریه خیریه گلستان علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از صاحب سینما شدن شهرستان راز و جرگلان با همکاری موسسه سینما شهر خبر داد.

تقی صادقی امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) گفت: تجهیزات سینمای راز و جرگلان با همکاری و مساعدت موسسه سینما شهر با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار خریده و این ماه در کانون فرهنگی و هنری شهید رجایی راز و جرگلان نصب خواهد شد.

وی به همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برای در اختیار قرار دادن فضای مورد نیاز اشاره و بیان کرد: با نصب این تجهیزات مردم راز و جرگلان ۲۰ سال بعد از شهرستان شدن، سینما خواهند داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی افزود: ظرفیت سالن برای تماشای فیلم ۱۲۰ نفر است و با راه‌اندازی این سینما، خراسان شمالی دارای هفت سینما در بخش دولتی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
  • خباثت جدید صهیونیست‌ها علیه کودکان غزه/انفجار قوطی‌های شبیه کنسرو
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است