Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:13:57 GMT

تبلیغ دین سبب تحکیم وحدت و وفاق در جامعه اسلامی می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۹۵۲۰

تبلیغ دین سبب تحکیم وحدت و وفاق در جامعه اسلامی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش ازظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی امامان محله شهری و روستایی شهرهای استان در سالن شهید آوینی این اداره کل با اشاره به فعالیت‌های اثرگذار مبلغان دینی و امامان محله در مناطق مختلف استان، اظهار داشت: نقش امامان محله و مبلغان در دفاع از تفکر دینی و نظام اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست و امروز هم در دفاع از آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی حفظ و پاسداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه مفاهیم تبلیغی باید متناسب با نیازهای روز جامعه باشد، افزود: امروز استفاده از روش‌های نوین در حوزه تبلیغ یک امر اجتناب ناپذیر است و باید مبلغان در این حوزه و استفاده از تکنولوژی‌های نوین خود را مجهز کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی مبلغان و امامان محله در مناطق مختلف شهری و روستایی، تصریح کرد: متأسفانه در ابتدای سال و ماه‌های اخیر و در پی شیوع این ویروس منحوس در کشور محدودیت‌هایی برای برنامه‌های تبلیغی صورت گرفت اما این فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف دیگر معطوف شده است و برخی فعالیت‌های جهادی هم به آن اضافه شده است.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی و دینی در این شرایط کشور، تاکید کرد: ابزارهای تبلیغی روز به روز در حال رشد و پیشرفت هستند و باید برای ترویج و تبلیغ مفاهیم حوزه دین هم از این تکنولوژی‌ها بهره گرفت و از ظرفیت رسانه ملی و دیگر رسانه‌های دیداری و شنیداری و برخی شبکه‌های اجتماعی و ارتباط جمعی باید استفاده کرد.

حجت الاسلام شکریان امیری در بخش پایانی سخنان خود به اهمیت تولید محتوای جذاب در حوزه تبلیغ اشاره و اقناع مخاطب در این بخش اشاره و خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت فضای مجازی و تولید محتوای فاخر و اثرگذار برای تبلیغ آموزه‌های اسلامی و دینی بهره گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان با اشاره به اقدام موهن رئیس جمهور سبک مغز فرانسه در هتک حرمت به نبی مکرم و معظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و خوی استکباری نظام‌های سلطه بویژه ایالات متحده آمریکا در برابر جمهوری اسلامی و برخی کشورهای اسلامی منطقه، بیان داشت: تبلیغ میراث ارزشمند نبی مکر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت است و تبلیغ دین و تربیت دینی جامعه، مسئولیت بسیار مهم و یک رسالت الهی است و باید برای تبیین اسلام ناب و گسترش آن و بینش و ارزش‌های اسلامی و الهی تلاش و همت مضاعف داشت.

کد خبر 5064356

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مازندران مبلغان دینی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه گرگان محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا پدافند غیرعامل شهرکرد امامان محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در بیانیه جامعه اسلامی مهندسین آمده است: «خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی‌ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق‌های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند. جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیدا‌های منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می‌نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از: احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • نقش مهم متفکران دینی در ایجاد وحدت
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد