Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛‌پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۹۹ دانشگاه علوم پزشکی تهران تا امروز پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹مهلت دارند جهت ثبت‌نام اینترنتی و تکمیل فرم‌ها و اسکن مدارک ثبت‌نامی به سایت ثبت نام به آدرس https://sipad.tums.ac.ir/Hermes.html?param=stdnew مراجعه کنند و نسبت به ثبت‌نام اینترنتی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین ثبت‌نام  نکردن در تاریخ اعلام شده به‌منزله انصراف تلقی خواهد شد.

بخشی از مدارک لازم برای ثبت‌نام اینترنتی شامل تکمیل فرم‌های ثبت نام مندرج در سایت مربوطه، ارائه گواهی مدرک تحصیلی دبیرستان، دیپلم، پیش دانشگاهی با فرمت قید شده، ریز نمرات، اسکن شناسنامه، تصویر کارت ملی و گواهی استفاده از سهمیه شهدا و ایثارگران و تصویر کارنامه قبولی اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری است.

مدارک به صورت دقیق در سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران درج شده است. پذیرفته شدگان پسر باید شرایط نظام وظیفه را مشخص کنند.

همه پذیرفته شدگان موظفند جهت دریافت تاییدیه تحصیلی دیپلم متوسطه خود با مراجعه به سامانه صدور برخط تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به آدرس https://emt.medu.ir/ ثبت نام کرده و کد پیگری دریافت شده را و کد مذکور را هنگام ثبت نام در صفحه ثبت مشخصات مقاطع تحصیلی قبلی قسمت توضیحات وارد کنند.

پذیرفته‌شدگان اتباع خارجی ضروری است یکی از مدارک اقامتی یا شناسایی معتبر را اسکن و ارسال کنند.

پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی تهران باید در آزمون سطح بندی زبان انگلیسی شرکت کنند و شرکت در آزمون فوق جهت انتخاب درس زبان انگلیسی الزامی است.

همه افراد جهت آگاهی از تکمیل بودن و تائید مدارک ضروری است مجدداً بعد از حداکثر سه روزکاری به سایت مراجعه کنند تا پیام «ثبت‌نام انجام شد» را مشاهده کنند و سپس رسید تاییدیه ثبت نام موقت را جهت ثبت نام حضوری در دانشکده پرینت کنند و در صورت مشاهده پیام «مدارک ناقص است» باید سریعاً نسبت به رفع نقص اقدام کنند.

لازم به ذکر است با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ فعلاً ثبت نام پذیرفته شدگان صرفاً به صورت مجازی انجام می‌شود و در خصوص ثبت نام حضوری و دریافت اصل مدارک متعاقباً از طریق سایت معاونت آموزشی دانشکده مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1079819 برچسب‌ها دانشجویان علوم پزشکی کنکور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشجویان علوم پزشکی کنکور دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته شدگان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش در مصاحبه عنوان کرد: فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها از امروز آغاز و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در اجرای برنامه برگزاری آزمون‌های نهایی، تولید نمره کل سابقه تحصیلی، ایجاد سابقه و ترمیم نمره برای متقاضیان ورود به آموزش عالی، از امروز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی آغاز شد.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبان می‌توانند با ورود به سامانه، سوابق تحصیلی خود را مشاهده، تأیید و در صورت وجود مغایرت، درخواست خود را برای بررسی هریک از بخش‌های سوابق تحصیلی ثبت نمایند.

وی ادامه داد: مراجعه به سامانه و تأیید سوابق برای تمامی داوطلبان نوبت‌های اول و دوم آزمون سراسری سال جاری الزامی است.

زارعی گفت: متقاضیان ثبت‌نام در آزمون‌های نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و یا ترمیم نمره باید ابتدا این فرایند را طی نمایند؛ در ضمن، ثبت‌نام دروس نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره پس از تأیید سوابق تحصیلی و در چند روز آتی در همین سامانه فعال خواهد شد.

زارعی افزود: داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت‌نام نموده‌اند می‌بایست از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در وبگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی my.sanjesh.orgوارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. همچنین، سایر افراد نیز می‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تأیید نمایند.

گفتنی است سوابق تحصیلی در فرایند پذیرش دانشگاه‌ها در سال جاری دارای تأثیر قطعی پنجاه‌درصدی است. این سوابق بر اساس نتایج آزمون‌های نهایی در سنوات و دوره‌های قبل و نوبت خرداد سال۱۴۰۲ و سال جاری تولید می‌شود. آزمون‌های نهایی امسال برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در بازه زمانی ۳۰ اردیبهشت تا ۲۹ خردادماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1228780 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • صفر تا صد تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد