Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس پیروزی شاگردانش مقابل رن فرانسه در لیگ قهرمانان دلیل سپردن مسئولیت زدن پنالتی تیم به بازیکن جدید آبی‌های لندن را توضیح داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد پس از پیروزی خانگی 3 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال چلسی مقابل رن فرانسه در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا درباره اتفاقاتی که قبل و در جریان این بازی رخ داد توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لمپارد برای این بازی کای هاورتس هافبک هجومی آلمانی و گران‌قیمت تیمش که تابستان از بایرلورکوزن به این تیم پیوست را به دلیل مثبت شدن تست کرونایش در اختیار نداشت. لمپارد گفت که هاورتس دارای علائم ابتلا بوده و قرنطینه خانگی را آغاز کرده اما حال او چندان هم بد نیست. مثبت شدن تست بازیکن 21 ساله چلسی دو روز قبل از بازی با توجه به اینکه او علائم هم دارد، احتمالاً مانع از حضورش در اردوی تیم ملی آلمان برای دور بعدی بازی‌های ملی خواهد شد.

لمپارد درباره آخرین وضعیت هاورتس 62 میلیون پوندی گفت: روز دوشنبه تست او مثبت شد. ما روز سه‌شنبه در حال استراحت بودیم که از این خبر مطلع شدیم. به جز او تست سایر نفرات تیم منفی بود پس این نشانه خوبی است. من از زمانی که مطلع شدم کای به کرونا مبتلا شده با او یکی دو بار صحبت کرده‌ام. او در خانه‌اش خود را قرنطینه کرده و خیلی هم ناراحت بود که این بازی را از دست داد. روز قبل از بازی او دارای علائم خفیفی بود که به تدریج بیشتر شد اما در کل حالش خوب است. چند ساعت قبل از بازی با او حرف زدم و خیلی ناراحت بود. امیدوارم در قرنطینه مراقب خودش باشد تا آماده و در اوج برگردد.

در غیاب هاورتس، تیمو ورنر و تامی آبراهام یک زوج هجومی قدرتمند را تشکیل دادند که عملکردشان رضایت لمپارد را هم به همراه داشت.

لیگ قهرمانان اروپا| پیروزی آسان یوونتوس، چلسی و دورتموند/ بارسلونا نفس‌گیر برد، پاری‌سن‌ژرمن باز هم باخت

 

وی افزود: همکاری این دو نفر خوب بود. من تیمو را به خاطر گفت‌و‌گوهای زیادی که با او داشته‌ام می‌شناسم و می‌دانم که راحت است در سمت چپ بازی کند. در اوایل فصل ما فقط یک بال آماده داشتیم. پولیسیچ و زیاش غایب بودند و کالوم هادسون اودی هم هنوز آماده نشده بود. الان اما گزینه‌های بیشتری داریم اما آن گزینه‌ها در ابتدای فصل وضعیت خوبی نداشتند. می‌دانم که تیمو از پس کار برمی‌آید و او موقعیت‌های گلزنی را در اختیار تامی و اولی (ژیرو) قرار می‌هد تا آنها بتوانند به عنوان به عنوان یک مهاجم نوک به وظیفه‌شان که گلزنی است عمل کنند. شیوه‌ای که ما می‌خواهیم بازی کنیم سیستم 3-3-4 است که در آن یک بال چپ یا بالی که به مرکز متمایل است، می‌تواند کلی موقعیت داشته باشد. این سبک بازی واقعاً‌ مناسب ورنر است.

یکی از تصمیمات جالب توجه لمپارد در بازی مقابل رن تغییر پنالتی‌زدن تیم بود چرا که هر دو پنالتی چلسی در این بازی را تیمو ورنر زد در حالی که قبلاً این مسئولیت بر عهده جورجینیو بود.

لمپارد در این خصوص گفت: من درباره این موضوع ابتدا با جورجینیو صحبت کردم. او در استفاده از پنالتی‌های قبلی ما عالی عملکرد کرده بود اما این اواخر یکی دو پنالتی را از دست داد و به همین دلیل من احساس کردم که شاید وقتش باشد پنالتی‌زن تیم را تغییر دهم. وقتی این موضوع را با او مطرح کردم، پاسخش بسیار حرفه‌ای بود، همان چیزی که خودم هم انتظارش را داشتم. او گفت از اینکه پنالتی‌های تیم را به گل تبدیل کند خوشحال می‌شود اما با اینکه یک نفر دیگر هم این کار را انجام دهد مشکلی ندارد. اگر تیمو هم خوب پنالتی بزند، جورجینیو خوشحال می‌شود. من خوشحالم که تیمو پنالتی‌هایش را گل کرد.

سرمربی چلسی در پایان به تصمیم جنجال برانگیز داور برای خطا تشخیص دادن برخورد یک توپ منحرف شده با دست دالبرت مدافع تیم رن و نشان دادن کارت زرد دوم به او اشاره داشت و اعتراف کرد که اگر سرمربی رن بود بابت این تصمیم ممکن بود عصبانی شود.

لمپارد در این باره گفت: در ابتدای فصل لیگ برتر ما با چنین شرایطی مواجه شدیم و به نظرم در آن مورد تشخیص معقولی درباره اینکه آیا دست به شیوه‌ای طبیعی یا غیرطبیعی باز شده و در مسیر حرکت توپ قرار گرفته صورت گرفت. در این بازی اما شاید طبق قوانین لیگ قهرمانان بود که داور تشخیص داد باید پنالتی اعلام کند. من مطمئن نیستم که معیار قضاوت داوران در لیگ قهرمانان در چنین صحنه‌هایی همان چیزی باشد که ما در لیگ برتر داریم. با این حال باید اعتراف کنم که اگر من سرمربی رن بودم از تصمیمی که داور در این صحنه گرفت ناراحت می‌شدم. این بار این نوع تشخیص داور به نفع ما تمام شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرانک لمپارد چلسی فرانک لمپارد چلسی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند

اوسمار ویرا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی بدون گل تیمش برابر تیم سپاهان اظهار کرد: قبل از صحبت درمورد بازی باید از همه هوادارانی که به ورزشگاه آمدند، به ما انرژی دادند و به ما کمک کردند تشکر کنم، زیرا حضور آنها در شرایط سخت به ما کمک می‌کند. می‌دانستیم بازی بسیار سختی خواهیم داشت که جزئیات کوچک شرایطش را عوض می‌کند.

او افزود: یک شانس خوب مهدی ترابی داشت و یک شانس هم بازیکنان سپاهان در اواخر بازی داشتند. امروز این فرصت خوب را داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف خود با استقلال را از بین ببریم، اما هنوز ۵  بازی دیگر مانده و تا روز آخر می‌جنگیم تا به آنچه حق‌مان است برسیم.

سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: فوتبال اتفاقات زیادی دارد و برای همین جذاب است. یارگیری‌های من تو من و خطاها، جزو شرایط بازی است، اما گاهی سرعت مسابقه را کم می‌کند. در جریان بازی توانستیم وسط زمین را به خوبی کنترل کنیم، اما پاس‌های آخر یا جزییات ریزی که باعث به گل رسیدن‌مان می‌شد، به درستی اتفاق نیفتاد. به همین دلیل بازی مساوی شد.

اوسمار درباره اینکه با توجه به توقف استقلال آیا بازیکنان پرسپولیس جسارت لازم را برای صدرنشینی در شرایطی که سپاهانی‌ها خود را خیلی روی زمین می‌انداختند و وقت‌کشی می‌کردند، گفت: برای گلزنی برنامه و شانس داشتیم، اما نشد از آنها استفاده کنیم. بازی‌های بزرگ مثل دیدار پرسپولیس مقابل استقلال، سپاهان و تراکتور سخت است. خیلی سخت می‌توانیم به هدف خود برسیم، اما به نتیجه بازی استقلال و تراکتور نگاه نکردیم بلکه دنبال نتیجه‌گیری خودمان بودیم.

او تصریح کرد: پرس کردن در زمین حریف نشان می‌دهد تا چه اندازه دوست داشتیم رو به جلو حرکت کرده و بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این موضوع که شانس یک بار در خانه آدم را می‌زند و با توجه به نتیجه بازی استقلال، امشب تیمش فرصت صدرنشینی داشت و آیا بازیکنان این تیم چنین تفکری داشتند، گفت: من هم یک ضرب‌المثل به شما می‌گویم. اگر قرار بود با شانس چیزی را به دست بیاورید، باید هرسال تیم‌های برزیلی که خیلی به شانس اعتقاد دارند، قهرمان می‌شدند. شانس در فوتبال وجود دارد. هرچند در ۶ بازی به نسبت ۵ بازی، شانس بیشتری داشتیم، اما تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم.

اوسمار درباره  حضور پرشور هواداران پرسپولیس در بازی امشب، تصریح کرد: در ۲ بخش جواب می‌دهم. با بردن سپاهان می‌توانستیم به صدر جدول برویم. هواداران مثل ما ناراحت هستند، اما هوادار واقعی با قلبش دید بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش خود را کردند و هرچه نیاز بود انجام دادند تا به نتیجه برسند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین
  • آتیلا حجازی: اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان ناراحت کننده بود / فیلم
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!