Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@04:41:45 GMT

توزیع 30هزار ماسک سه‌لایه بین نیازمندان کردستانی

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۶۹۹۱۲

توزیع 30هزار ماسک سه‌لایه بین نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی علی‌مسیمر ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سنندج، اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت کردستان طی پویشی با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و تعدادی از انجمن‌های خیریه‌ و مردمی استان، 30 هزار ماسک سه لایه، 500 پرس غذای گرم و 100 بسته کمک‌های معیشتی غذایی و بهداشتی تهیه و میان اقشار آسیب پذیر استان توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسته‌های مذکور حاوی مواد غذایی، مایع دستشویی و مایع ضد عفونی دست است که در مناطق کم برخوردار و حاشیه‌نشین به مناسبت مولود پیامبر رحمت (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) توزیع شد.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کردستان ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه و هماهنگی مدیر عامل مؤسسه نوای باران، جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کردستان، مؤسسه گمنامان مهر، انجمن فرهنگی هنری ژیهات، مسئول طراحی و تبلیغات و دیگر افرادی که با ایشان در انجام این اقدام نیکوکارانه و حمایتی مشارکت نمودند، گفت: از سایر مؤسسات و خیرینی که در تأمین مالی این برنامه عنایت فرمودند تقدیر و تشکر نموده و امید است که این فتح باب در هفته وحدت و برای خدمت به اقشار کم توان و آسیب پذیر استان تداوم یابد.

مسیمر خاطرنشان کرد: در بخش مساعدت به کاهش و مقابله با کرونا، سه پروژه ایجاد بخش ICU در راستای ارتقای سطح مراقبت‌های تنفسی شهروندان در شهرستان‌های دیواندره، مریوان و بیجار مورد قبول و تأمین مالی خیرین به ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون تومان قرار گرفت و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

اهدای 2 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی توسط خیرین

وی بیان کرد: خیرین نوعدوست کردستانی مقداری تجهیزات آزمایشگاهی به ارزش ۲ میلیارد تومان به بیمارستان امام حسین بیجار (ع) اهدا کردند.

مدیرعامل مجمع سلامت استان کردستان ضمن قدردانی از نوعدوستی خیرین خاطرنشان کرد: مردم نیک‌اندیش و خیر استان کردستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 5098233 بانک رفاه کارگران نزد شعبه آبیدر کد 775 یا شماره کارت 5894  6318 9082 3230 و شماره حساب 0109650633002 و همچنین شماره کارت 6037 6919 9014 3109 نزد بانک صادرات شعبه میدان آزادی کد شعبه 1384 یا کارت 6063737000030898 حساب شماره 541411555551 بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه 5414 خیابان حسن آباد سنندج واریز کنند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک خیرین کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۶۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان

 اقبال حمیدی در آخرین روز از هفته زمین پاک در نشستی تخصصی با شهردار سنندج و مدیرکل امور شهری استانداری کردستان بیان کرد: تفکیک از مبدا زباله باید در اولویت مدیریت پسماند شهرداری قرار گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان اظهار کرد: بحث تفکیک زباله جزو مطالبات اصلی ما است که اگر این مسئله صورت نگیرد تعداد سگ‌های ولگرد نیز روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: در شهر‌های کردستان بحث تفکیک از مبدا زباله نهادینه نشده است و زباله‌تر و خشک با یکدیگر دفع شده است که موجب ایجاد مشکلاتی همچون افزایش بیماری‌ها می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: سایر استان‌های کشور به این مسئله پرداختند و جلوتر از ما هستند و کمتر درگیر مشکلات زیست‌محیطی می‌شوند.

حمیدی تاکید کرد: لازم است که شهرداری سنندج هرچه سریع‌تر نسبت به تفکیک از مبدا زباله اقدام کنند و برای آن برنامه داشته باشند.

شهردار سنندج نیز در این نشست با ارائه آمار و عملکرد کاری شهرداری در این مدت؛ خاطرنشان کرد: امور زیست محیطی شهری از اولویت کاری ماست.

انور رشیدی گفت: گسترش فضای سبز، پویش سنندج سبز، غرض ۴۰ هزار اصله نهال در نقاط مختلف شهر در سال ۱۴۰۲ و ایجاد زیر ساخت‌های زیست محیطی از مهمترین برنامه‌های شهرداری سنندج بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج