Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@12:51:10 GMT

اجرای پروژه طرح ابرار در شهرستان قاین پایان یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۰۶۲۰

اجرای پروژه طرح ابرار در شهرستان قاین پایان یافت

قریشی از اتمام اجرای پروژه راهسازی روستایی ثقوری در قالب طرح ابرار در شهرستان قاین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سیدعلی اکبر قریشی» ظهر امروز (۱۵ آبان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ملی ابرار یکی از طرح‌هایی است که سال گذشته با تدبیر دولت در حوزه راهسازی آغاز شد که منجر به کاهش هزینه ساخت راه‌های روستایی از ۲۵ تا بیش از ۵۰ درصد با روش جدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان قاین از اتمام اجرای پروژه راهسازی روستایی ثقوری در قالب طرح ابرار در این شهرستان خبر داد و گفت: روستای ثقوری از توابع بخش نیمبلوک شهرستان قاینات است که با وجود غار فارسان در این روستا از تردد بالایی برخوردار است و هرساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.

 

وی ادامه داد: از زمان انتقال وظایف ساخت و توسعه راه های روستایی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای محور مذکور با توجه به شرایط ذکرشده انتخاب، و از تابستان سال ۹۸ عملیات اجرایی آن با استفاده از ماشین آلات اداره  راهداری و حمل و نقل شهرستان قاین و با مشارکت و همکاری دهیاری و اهالی محترم منطقه آغاز شد.

 

قریشی بیان کرد: ۵.۷ کیلومتر مسیر راه روستایی ثقوری با هزینه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال با اجرای اقداماتی از قبیل بسترسازی، زیرسازی مسیر، اجرای ابنیه فنی، اجرای آسفالت و نصب تابلو و علائم طی ۱۴ ماه با همت راهداران سخت‌کوش قاین، حمایت های بخشداری نیمبلوک و اهالی روستا به اتمام رسید.

 

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان قاین در پایان عنوان کرد: پروژه روستایی ثقوری در آذرماه سال جاری و همزمان با هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

 

گفتنی است؛ سهم استان خراسان جنوبی از «طرح ملی ابرار» که سال گذشته برای احداث پنج هزار کیلومتر راه روستایی تا پایان دولت دوازدهم آغاز شد، ۱۳۷ کیلومتر است که شهرستان‌های طبس، سربیشه و نهبندان بیشترین روستاهای زیر پوشش این طرح در خراسان جنوبی را به خود اختصاص داده‌اند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ابرار پروژه راهسازی پایان راهداری و حمل شهرستان قاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل