Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی  در آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه مهم اظهار داشت: از اینکه طرح مهم احداث کریدور لجستیکی از درب بندر شهید بهشتی تا پلیس راه و سپس تا کنارک آغاز شده خیلی خوشحالیم و این امر سبب سهولت در تردد کامیونها و انتقال سریع کالاها بدون خطرات و تصادفات جاده ای می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اسلامی افزود: علاوه بر این پروژه از منطقه حاشیه نشینی نیز بازدید و بر تسریع ساماندهی این مناطق و ارائه امکانات اولیه تاکید شده و امیدواریم بزودی شاهد تحول و توسعه در بندرچابهار باشیم.

او از سازمان بنادر ودریانوردی، منطقه آزادچابهار، شرکت زیرساخت و حمل و نقل کشور و شهرداری چابهار خواست هر چه سریعتر این پروژه را به سرانجام برسانند تا پایان این دولت شاهد افتتاح راه چابهار- کنارک باشیم.

وزیر راه وشهرسازی تصریح کرد: زیرساخت های حمل ونقل جاده ای، ریلی، هوایی و بندری در چابهار باید هرچه سریعتر آماده شود تا زمینه توسعه سواحل مکران تسریع شود.

اسلامی از تلاش های استاندار سیستان وبلوچستان برای کاهش مشکلات استان و توسعه آن قدردانی کرد و افزود: آغاز عملیات اجرایی پروژه ها نشان از اهمیت دادن دولت به منطقه سیستان وبلوچستان است.

او  تصریح کرد: سازمان بنادر ودریانوردی متعهد شده تا ورودی بندرشهیدبهشتی زیرساخت های پارک بهاران را آماده و کامل کند و نگهداری آن بر عهده شهرداری خواهد بود.

شهردار چابهار نیز اظهار داشت: پروژه ساخت باند دوم جاده چابهار به کنارک بیش از ۲ ونیم کیلومتر آن در محدوده شهر مشهور به کمربندی شهید بهشتی واقع شده که با عرض ۷۰ متر ساخته خواهد شد.

محمد یونس حقانی به مشخصات این پروژه اشاره کرد و افزود: حجم خاک برداری این پروژه ۱۵ هزار مترمکعب، خاکریزی ۴۰۰ هزار مترمکعب، زیرسازی ۲۱ هزار مترمکعب، آسفالت یک میلیون و ۲۵۰ هزار مترمکعب ، قیر پریمکت و تک کت ۲۱۸ تن، ۲ تقاطع غیر همسطح و چهار دستگاه آبرو انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان وزیر راه و شهرسازی بندرشهید بهشتی چابهار هزار مترمکعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین آغاز ساخت این واحد‌های مسکونی، اظهار داشت: این واحد‌های مسکونی در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع با احداث می‌شود.

وی افزود: یکی از بخش‌هایی که در جهش تولید بر آن متمرکز شده‌ایم بخش مسکن است.

حیدری اضافه کرد: تلاش می‌شود در حوزه نهضت ملی مسکن در قالب گروه‌های ساخت از توان مردم برای احداث مسکن استفاده شود.

بیشتر بخوانید

آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل

وی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده امسال در بحث ساخت مسکن جهش خوبی در این بخش ایجاد می‌شود.

حیدری بهره برداری از سیستم پمپاژ آبرسانی به ۳۶۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی روستای گل سفید و همچنین بهره برداری از طرح آبرسانی و گازرسانی به روستای کهن دژ را از دیگر طرح‌های افتتاحی در بخش ناغان شهرستان کیار عنوان کرد.

وی بیان داشت: تلاش می‌شود با رفع مشکلات روستا‌ها و ایجاد زیرساخت‌های لازم در بخش صنعت، کشاورزی، گردشگری و راه شرایط مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستا‌ها را فراهم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور