Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان گفت: مطمئنم با تلاش بازیکنان می‌توانیم از این مسئولیت سخت عبور کنیم و پایان خوشی داشته باشیم.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار در مراسم معارفه‌اش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان تهران اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:‌

*از مدیرعامل ایران خودرو، اعضای هیئت مدیره باشگاه و اعضای کمیته فنی که در این شرایط سخت به من و همکارانم اعتماد کردند و در فاصله چند روز مانده به آغاز لیگ برتر این کار سخت را به ما پیشنهاد دارند، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنم با تلاش بازیکنان می‌توانیم از این مسئولیت سخت عبور کنیم و پایان خوشی داشته باشیم.

*باید از کادرفنی قبلی، ویسی و همکاران‌شان تشکر کنیم که زحمات زیادی برای این تیم کشیده‌اند. من و همکارانم در چند روز گذشته کاملا وضعیت تیم و شرایط بازیکنان را بررسی کردیم. تیم بدی نداریم و جوانان آینده‌داری در کنار با تجربه‌های باکیفیت در تیم حضور دارند. به کمک آنها احتیاج داریم البته باید خداراشکر کنیم که بازی‌مان عقب افتاد.

*شرایطی پیش آمده که مشکل از سمت تیم نفت آبادان بوده است. از این تعویق استقبال می‌کنیم و سعی داریم تفکرات‌مان را در تیم پیاده کنیم. به شرایط سخت عادت داریم، اما خداراشکر این مجموعه ساختار بسیار قوی در اختیار دارد. مدیریتی در این تیم حاکم است که از جنس فوتبال هستند و ما را درک می‌کند. مشکلی وجود ندارد باید زحمت بکشیم تا در پایان نتیجه کار‌مان را ببینیم.

*در سال‌های گذشته برای نتایجی که به دست آوردیم خیلی هزینه نکردیم. سعی کردیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم، هرچند در اینجا مقداری دیر شده و باید تا زمانی که نقل و انتقالات باز هست نفراتی را جذب کنیم. هنوز خلا‌ءهایی وجود دارد که باید پر شوند و انشالله تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم. ضمن اینکه آرزوی موفقیت داریم برای بازیکنانی که از پیکان جدا شده‌اند. پیکان تیم بزرگی است و امکانات خوبی دارد انشاله بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

*گفته بودم از بی امکاناتی و آوارگی خسته شده‌‌ام. خداراشکر پیکان شرایط خوبی دارد و برای مدعی شدن هم نیاز به زمان داریم و باید پله به پله رو به بالا حرکت کنیم. فکر می‌کنم شرایط برای مدعی شدن پیکان هم امسال و هم در سال‌های آینده فراهم باشد. با کمک دوستان در کمیته فنی و هیئت مدیره انشاءالله بتوانیم به اهداف‌مان برسیم.

بیشتر بخوانید: دیدار صنعت نفت آبادان و پیکان تهران لغو شد

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی تارتار پیکان تهران پیکان لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی تارتار پیکان تهران پیکان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • تارتار بیخیال سهمیه آسیا نمی‌شود (عکس)
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد