Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با اینکه کمپین انتخابات رئیس جمهوری آمریکا شکایتی را در رابطه با نحوه شمارش آرا در ایالت پنسیلوانیا تنظیم کرده، سخنگوی کاخ سفید پیش‌بینی کرد که رئیس جمهوری آمریکا رقیب دموکرات خود را با ۴۰ هزار رای در این ایالت مهم و حساس شکست خواهد داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه فاکس نیوز، کایلی مک‌انانی، سخنگوی کاخ سفید اظهارات "رودی جولیانی"، وکیل دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را که ادعا کرده بود "تقلب گسترده‌ای" در این انتخابات رخ داده، منعکس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مک‌انانی که به عنوان مشاور ارشد کمپین ترامپ نیز خدمت می‌کند، گفت: به طور ویژه، فیلادلفیا سابقه نتایج بسیار عجیب و غریبی دارد. شما در انتخابات ۲۰۱۲ میلادی ۵۹ حوزه مختلف داشتید که میت رامنی در هیچ یک از آنها دقیقا هیچ رای نیاورد که بسیار بعید و عجیب بود. شما فرد دموکراتی را داشتید که در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ میلادی به پر کردن صندوق‌های رای با آرای جعلی متهم شده بود.

وی مدعی شد: مقامات انتخابات ناظران انتخاباتی را مجبور کردند تا چندین متر دورتر بایستند و توانایی آنها را در نظارت بر روند شمارش آرا و تضمین درستی و صحت آنها محدود کردند.

مک‌انانی گفت: این شکایت نیز درباره یک نظارت آزاد و شفاف درباره آنچه در فیلادلفیا رخ می‌دهد، تنظیم شده است.   

به پنسیلوانیا و کارولینای شمالی اجازه داده شده تا ضرب‌الاجل زمان دریافت آرا را تمدید کنند. این بدان معناست که آمار رسمی برای پنسیلوانیا تا روز جمعه و برای کارولینای شمالی تا ۱۲ نوامبر مشخص نمی‌شود.

به رغم این موضوع، مک‌انانی گفت: تیم ترامپ مطمئن است که رئیس جمهوری با دست‌کم ۴۰ هزار رای در پنسیلوانیا پیروز خواهد شد.  

وی افزود: کمپین ترامپ همچنین معتقد است که آنها در آریزونا پیروز خواهند شد.

ترامپ به ۵۷.۷ درصد از ۶۰۰ هزار رای نیاز دارد که مک‌انانی معتقد است وی با حدود ۳۰ هزار رای در این ایالت پیروز خواهد شد.

مک‌انانی در پاسخ به این سوال که آیا کمپین ترامپ فکر می‌کند که ترامپ می‌تواند بدون آریزونا به ۲۷۰ رای الکترال لازم دست یابد یا خیر، گفت: صریحا باید بگویم که هر چیزی ممکن است.   

وی افزود: ما معتقدیم که راه پیروزی ترامپ در این انتخابات از آریزونا، پنسیلوانیا و جورجیا می‌گذرد.

انتهای پیام

   

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رئیس جمهوری هزار رای مک انانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب

دانشگاه شیراز که پیش‌تر دانشگاه پهلوی نام داشت، یکی از دانشگاه‌های مادر، جامع و دولتی ایران است که در سال ۱۳۲۵ در شیراز تاسیس گردید.

به گزارش انتخاب، دانشگاه شیراز با تأسیس دانشکده فنی با هدف آموزش متخصصان علوم پزشکی با یک برنامه چهار ساله در سال ۱۳۲۵ تأسیس شد. در ابتدا مؤسسه عالی بهداشت نامیده شد، در سال ۱۳۲۹ به یک دانشکده پزشکی تبدیل شد. در سال ۱۳۳۲ آموزشکده پرستاری نمازی و دانشکده‌های کشاورزی و هنر و علوم تأسیس شد.

با افزودن دانشکده مهندسی و دانشکده دامپزشکی در سال ۱۳۳۳، به وضعیت دانشگاه ارتقاء یافت و دانشگاه پهلوی نامیده شد. سپس دانشکده دندانپزشکی در سال ۱۳۴۸، دانشکده تحصیلات تکمیلی و کالج الکترونیک در سال ۱۳۴۸، و دانشکده‌های حقوق و آموزش در سال ۱۳۴۹ به دانشگاه اضافه شدند. در سال ۱۳۳۹، شاه، رئیس دانشگاه پنسیلوانیا، گیلورد هارول را دعوت کرد تا به ایران بیاید و مؤسسات آموزش عالی ایران را بازرسی کند.

هارول به درخواست شاه گزارشی را با عنوان الگویی برای یک دانشگاه جدید در ایران تهیه کرد و شاه متعاقباً تصمیم گرفت که دانشگاه پنسیلوانیا به دولت ایران در تبدیل دانشگاه شیراز به تنها نهادی در ایران که بر اساس سبک آمریکایی برای تحصیلات در مقاطع بالاتر کمک کند.

دیگر خبرها

  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟