Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار کرمان از برخورداری تمامی شهرهای مرکز استان کرمان از گاز شهری خبر داد وگفت:گام بزرگی در زمینه گازرسانی به مرکز استان برداشته شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی بابایی صبح امروز در نشست با مدیر شرکت گاز شهرستان کرمان با تقدیر از تلاش مسئولان و دست اندرکاران گاز شهرستان و استان کرمان اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده هر 13 شهرِ شهرستان کرمان از نعمت گاز شهری برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمان با بیان اینکه شهرستان کرمان وسعت و جمعیت زیادی دارد گفت: با این وجود در زمینه گازرسانی گام بزرگی در مرکز استان برداشته شده و عملکرد مناسبی داشته است.

در این نشست محمدرضا سلیمانی مدیر شرکت گاز شهرستان کرمان با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در شهرستان کرمان اظهار داشت: درصد خانوار تحت پوشش گاز شهری در مرکز استان 100 درصد است.

وی با بیان اینکه هر 13 شهر شهرستان کرمان گازدار شده‌اند عنوان کرد: درصد خانوار تحت پوشش روستایی شهرستان 87 است و 160 روستای شهرستان کرمان از نعمت گاز برخوردار هستند.

مدیر شرکت گاز شهرستان کرمان با اشاره به اینکه میانگین کشوری خانوارهای تحت پوشش گاز 92 درصد است ابراز داشت: در مجموع ابن آمار در شهرستان کرمان 98 درصد است و شهرستان کرمان از میانگین کشوری بالاتر است.

وی تعداد مشترکین خانگی و تجاری شهرستان کرمان تا پایان شهریور سال 99 را بالغ بر 275 هزار مشترک اعلام کرد و افزود : تعداد جایگاه CNG در سطح شهرستان 32 جایگاه است و 387 مورد از صنایع عمده ما برخوردار از گاز هستند.

سلیمانی با بیان اینکه گازرسانی به محور بی‌بی حیات سبب صرفه‌جویی بالغ بر 300 هزار لیتر در سال در مصرف سوخت مایع می‌شود گفت: محور صنعتی زرند و شهرک صنعتی سدید نیز صرفه‌جویی سوخت مایع بالغ بر 13 میلیون لیتر در سال را خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به محور صنعتی ماهان – عرب‌آباد به منظور صرفه‌جویی سوخت مایع بالغ بر 62 میلیون لیتر انجام شده است ادامه داد: محور صنعتی کمربندی باغین به جوپار هم به دلیل وجود مجتمع‌های دامداری در این مسیر گازرسانی شده است.

نماینده مردم مرودشت در مجلس: قول وزیر نفت برای گازرسانی به روستاهای کامفیروز؛ تا یک ماه آینده مشکل باید برطرف شوداتمام گازرسانی به 200 روستای خوزستان تا پایان سال/ ماجرای کمبود کپسول گاز در استان چیست؟فاصله گازرسانی به روستاها در استان کرمانشاه با میانگین کشوری به 5 درصد رسید

سلیمانی افزود: مناطق گازدار شده در سطح شهرستان کرمان در طول سال 98 تا آخر شهریورماه 99 شامل گازرسانی به شهرهای شهداد و اندوهجرد و روستای سیرچ از بخش شهداد و روستاهای شمالی بخش گلباف شامل دهستان جوشان با هزینه‌ای بالغ بر66.7 میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: مناطق در دست گازرسانی در شهرستان شامل روستاهای منطقه حسین‌آباد از توابع بخش راین به تعداد 14 روستا و با صرف هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیارد تومان، روستاهای استخروئیه و چناروئیه از توابع بخش مرکزی با صرف هزینه‌ای بالغ بر 2.5 میلیارد تومان است.

مدیر شرکت گاز شهرستان کرمان افزود: مناطق در دست طراحی به منظور انجام خدمات گازرسانی را مجموعه روستاهای تکاب شهداد بالغ بر 30 روستا و مجموعه روستاهای جنوب اندوهجرد بالغ بر 8  روستا است.

انتهای پیام/511/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان استان کرمان مرکز استان گاز شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

علی اکبر پورعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری پیربازار در اولویت قرار دارد و در این خصوص اقدامات خوبی هم صوت گرفته است.

وی با اشاره به بر خی اقدامات ۱۰ ماهه مدیریت شهری پیربازار افزود: استقرار اورژانس و آتش نشانی از اقدامات خوب مدیریت شهری پیربازار است.

شهردار پیربازار با اشاره به بلاتکلیفی یک دهه‌ای پست این شهر اضافه کرد: راه اندازی مجدد دفتر پست از مطالبات به حق شهروندان پیربازار بود.

پورعلی از اجرای ۸ پروژه عمرانی و شهری در پیربازار خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌های شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پیربازار در گذشته از کد بودجه‌ای برخوردار نبود، افزود: با کمک مدیران استان و شهرستان پروسه کددارشدن پیربازار به سرانجام رسید و ۱۴۰۳ نخستین سالی است که از اعتبارات دولتی برخوردار می‌شویم.

کد خبر 6087961

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی