Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک، اما در لیگ برتر فصل پیش رو وجود دارد و آن هم نرفتن به خواب قهرمانی است که کسب کردیم. خیلی خوب می‌دانیم همه چیز را باید از صفر شروع کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، حمید مطهری در غیاب یحیی گل محمدی در اولین نشست خبری تیم فوتبال پرسپولیس در بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در خصوص بازی فردا جمعه این تیم مقابل سایپا گفت: خوشحال از شروع دوباره بازی‌های لیگ برتر هستیم اما متاسفانه شرایط به گونه‌ای است که تماشاگر نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم شرایط بهبود پیدا کند تا هواداران به استادیوم‌ها بیایند.

مربی پرسپولیس افزود: ابتدا باید از عملکرد تیم و بازیکنان پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که باعث صعود به فینال شد تشکر کنم. هر چند خیلی دیده نشد و کام ما و هواداران پرسپولیس را تلخ کردند ولی بازیکنان کار بزرگی کردند.

وی درباره میزان آمادگی قهرمان چهار دوره متوالی فصول گذشته لیگ برتر تاکید کرد: می‌خواهیم فصل جدید را با انگیزه زیاد شروع کنیم. باید از نظر آمار و ارقام بهتر از فصل قبل باشیم. کار سختی داریم اما پرسپولیس هستیم و ذهن برنده داریم. فقط یک اما وجود دارد و آن هم نرفتن به خواب قهرمانی که چهار دوره گذشته بطور متوالی کسب کرده‌ایم است. خیلی خوب می‌دانیم همه چیز را باید از صفر شروع کنیم.

مطهری درباره بازی سایپا گفت: سایپا تیم جوان و خوبی است. دو سال مربی سایپا بودم و شرایطش را می‌شناسم. ابراهیم صادقی فرد پاک و سالمی است و امیدوارم موفق باشد. فردا باید با تمرکز بالا و هوشمندانه بازی کنیم. باید کنترل بازی را در دست داشته باشیم. همیشه برای بردن بازی می‌کنیم.

وی درباره جدایی برخی بازیکنان پرسپولیس افزود: یکسری از بازیکنان را از دست دادیم اما کادرفنی پرسپولیس هیچ موقع دنبال بهانه‌ها نبوده است. از جوان‌ترین تا مسن‌ترین بازیکنان برای ما ارزشمند هستند. من لیگ را شبیه به مسابقه دو صد متر می‌دانم و مهم است که استارت اولیه را خوب بزنیم و در ادامه برنده بازی باشیم. ما این استارت را از فردا خواهیم زد.

دستیار یحیی گل محمدی درباره احتمال انتخاب جانشین برای عیسی آل کثیر با توجه به محرومیت از سوی AFC گفت: اگر بخواهیم فعالیت کنیم بازیکن جوان می‌گیریم. عیسی آل کثیر واقعاً ناجوانمردانه محروم شد و امیدواریم بخشیده شود چون بازیکن توانمندی است. ما به خروج عیسی از فهرست فکر کردیم اما باید ببینیم چطور می‌شود. امیدواریم او بخشیده شود.

وی حضور مرتضی تبریزی در پرسپولیس را نیز تکذیب کرد و راجع به بازگشت بوژیدار رادوشوویچ گفت: او مشکلاتی با باشگاه داشت و بعد از قطر دیگر با ما همراه نشد. امیدواریم مشکلات رادو حل شود و به ایران بیاید. ما مشکلی در خط دروازه نداریم و دو دروازه بان جوان هم خواهیم داشت.

مطهری درباره مثبت شدن تست کرونای سیامک نعمتی خاطرنشان کرد: از پزشک تیم تشکر می‌کنم. آقای حقیقت سختگیرانه تست‌ها را انجام می‌دهند. دیروز ساعت ۱۰ تست دادیم و فعلاً نتایج آن نیامده. من هم تست مثبت سیامک را شنیده‌ام اما چیزی نمی‌دانم چون نتایج نیامده است. فکر کنم عصر امروز که به تمرین می‌رویم نتیجه این موضوع هم مشخص شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال ایران نشست خبری لیگ برتر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند

تیم زنان بارسلونا باز هم جام قهرمانی لیگ را بالای سر برد.

طرفداری | تیم زنان بارسلونا در فاصله 4 هفته تا پایان فصل، قهرمان لیگ زنان اسپانیا شد.

تیم زنان بارسلونا در هفته 26 فصل 24-2023 لیگ زنان اسپانیا به مصاف گرانادا رفت و با نتیجه 4-1 پیروز شد. بدین ترتیب تیم زنان بارسلونا در فاصله 4 هفته به پایان فصل، با 25 پیروزی، یک تساوی و بدون شکست با 76 امتیاز قهرمان فصل 24-2023 لیگ زنان اسپانیا شد. آن ها در 26 بازی 118 گل زده و تنها 9 گل دریافت کرده اند. گفتنی است تنها شکست فصل تیم زنان بارسلونا مقابل چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا بوده و آن ها در رقابت های داخلی در فصل جاری شکستی را تجربه نکرده اند. این نهمین قهرمانی تیم زنان بارسلونا در لیگ زنان و پنجمین قهرمانی متوالی آن هاست.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند