Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی شهرداری محمدیه گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده پروژه های نیمه تمام تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی گچ پزها در این باره اظهارداشت: شرایط اقتصادی و مالی حاکم بر کشور در کنار ویروس کرونا مشکلاتی را برای دستگاه های اجرایی خدمات رسان بخصوص شهرداری ها ایجاد کرده و اجرای طرح های عمرانی را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: علیرغم محدودیت های مالی در شهرداری ها، با برنامه ریزی و هدف گذاری مناسب انجام شده  خوشبختانه در شهرداری محمدیه هم طرح های مهمی کلید خورده و در دست اجراست که در صورت تکمیل آنها می توان شاهد رفاه بیشتر شهروندان بود.

معاون عمرانی شهرداری محمدیه با اعلام این که پروژه های در دست اقدام شهرداری تا پایان سال جاری تکمیل و افتتاح خواهد شد افزود: در حال حاضر پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند در اولویت تکمیل شدن قرار گرفته اند. 

وی اضافه کرد: ساخت پارک شهر منطقه ۷ در ضلع شرقی محمدیه در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر۳۳ میلیارد تومان برآورد اولیه کلید خورده که با تعدیل انجام شده این هزینه به ۵۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی قابل قبولی دارد. 

گپچ پزها اظهارداشت: در توافق با پیمانکار مقرر شده این پروژه مهم در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد به شرط اینکه اتفاق خاصی پیش نیاید و نرخ تورم بالا نرود و مشکلات عدیده ای هم برای پیمانکار و شهرداری ایجاد نکند. 

گچ پزها گفت: پروژه پارک شهر از طرح های شاخص منطقه است که دارای تالارهای پذیرایی، رستوران های مدرن و سنتی، بازارچه های فصلی، زمینهای ورزشی، آمفی تئاتر، فرهنگسرا، کلاس های آموزشی، آبنما و فضای سبز خوبی  است که می تواند محل مناسبی برای تفریح و گذران اوقات فراغت شهروندان باشد.

وی از احداث پارک بانوان در ناحیه شهری مهرگان به عنوان طرح عمرانی دیگر این شهرداری یاد کرد و اظهار داشت: پارک بانوان مهرگان در زمینی به مساحت ۲هکتار با اعتبار اولیه ۳ میلیارد و 700 میلیون تومان در حال ساخت است که در پایان سال با تعدیل پیش بینی شده به ۷ میلیارد تومان خواهد رسید که در حال حاضر 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون عمرانی شهرداری محمدیه همچنین به پروژه احداث ساختمان دوم آتش نشانی در مهرگان اشاره کرد و گفت: ساختمان  آتش نشانی در ناحیه شهری مهرگان در کنار پروژه تجاری خطی جنوب شهر محمدیه (منطقه ۵) باز پیرایی و باز سازی میدان امام حسین(ع)، احداث دو سرویس بهداشتی هم در دستور کار قرار دارد.

گچ پزها در خصوص اجرای عملیات آسفالت و ترمیم و لکه گیری معابر شهری تصریح کرد: فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر دو ملیارد تومان در دست اقدام است ولی ماقی طرح های‌پیش بینی شده که چندین بار به مناقصه گذاشته شده تاکنون هیچ پیمانکاری به علت نوسانات قیمت در آن شرکت نکرده که امیدواریم بزودی با ارائه راهکار قانونی به پیمانکاران واجد شرایط واگذار شود.

وی اضافه کرد: این پروژه ها شامل نور پردازی ، احداث جاده سلامت در کمربندی غربی شهر محمدیه، پروژه تعریض بلوار امام خمینی (ره) با لوله گذاری انهار ، ساماندهی پارک بهشت و تمدن، اصلاح هندسی میدان مهرگان و پردیس سینمایی است.

گچ پزها بیان کرد: رنگ آمیزی جداول سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ ملیون تومان و ساماندهی پارک منطقه ۳ از دیگر پروژه های فعال و دردست اقدام است که توسط شهرداری انجام می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری محمدیه در خصوص پروژه های سرمایه گذاری مروارید و بیتاکیش در شهر محمدیه هم گفت: متاسفانه مشکلات و موانع پیش روی این دو پروژه  ۶۰ درصد توان شهرداری را گرفته و با پیگیری های شهردار محترم ، اعضای شورا و همچنین حمایت های استاندار قزوین، موانع اجرای پروژه مراورید با واگذاری کار به ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) برطرف شده و پروژه بیتاکیش هم در آینده نزدیک حل خواهد شد.

وی همچنین از جذب سرمایه گذار جدید در شهر محمدیه خبرداد و گفت: با توجه به تجربه گذشته در اجرای پروژه های سرمایه گذاری تلاش کرده ایم ضمن بررسی دقیق اهلیت سرمایه گذار نسبت به ساخت هتل در شهر محمدیه با کمک بخش خصوصی و سرمایه گذار  اقدام کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری محمدیه شهر محمدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول در پایتخت با مدیریت شهری

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه امروز در مجموعه شهرداری اتفاقات بزرگی رقم خورده، که باید برای مردم بازگو شود که آثار و برکات آن در زندگی همشهریان مشهود خواهد بود، اظهارداشت: به طور مثال قطعا هیچ کس نمی تواند موضوع آسفالت را منکر شود،درگذشته متوسط آسفالت 700 هزار تن بوده اما امروز به یک میلیون و هفتصد هزارتن رسیده است و یا افتتاح پی در پی پروژه ها در شنبه های امید و افتخار و گشایش هایی که در پروژه ها اتفاق افتاده و .....

فروزنده در ادامه افزود: همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل، اتوبوس برقی، تاکسی برقی، تقاطع همسطح، تکمیل پروژه های نیمه تمام یادگار، شوشتری و بعثت که اخیرا اضافه شده تمامی این موارد از جمله اقداماتی است که در حوزه شهر سازی انجام شده و حوزه مالی در همه موارد و مسائل نقش اساسی و کلیدی بر عهده داشته است.

وی به تحقق بودجه سال 1402 در دی ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال 1402 برای اولین بار 30 همت متمم ارائه شده است و امسال حتما به رقمی بالاتر از این میزان خواهیم رسید.

معاون شهردار تهران گفت: برای امسال بودجه 151 هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است که رقم 80 هزار میلیارد تومان فقط به پروژه های عمرانی اختصاص دارد، افق ما در زمینه بسیار روشن است هر چند این امر وظیفه ما را سنگین تر خواهد کرد اما به لطف الهی، همدلی،همراهی و صمیمیت همکاران خدوم شهرداری به تحقق این مهم دست خواهیم یافت، زیرا هدف نهایی ما ارائه خدمت بیش از پیش به مردم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد