Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی‌پور معاون امور تشکیلات جامعه روحانیت مبارز پس از برگزاری نشست مشترک این تشکل سیاسی با احزاب انقلابی که صبح امروز، برگزار شد درباره استمرار این نشست‌ها، گفت: راهبرد جامعه روحانیت بر اساس آنچه که در شورای مرکزی به تصویب رسیده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال ۱۴۰۰، راهبرد حضور مشترک فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما با عنایت به اصل خرد جمعی و همگرایی و  تقویت انسجام نیروهای انقلاب در صحنه حضور خواهیم داشت، تاکید کرد: جامعه روحانیت مبارز این حرکت را به نحوی جدی دنبال خواهد کرد و از تمام ظرفیت‌ها و نیروهای درون گفتمان انقلابی و ولایی برای دستیابی به تصمیمات و اقدامات مشترک بهره‌گیری خواهیم کرد.

 موسی پور همچنین با اشاره به اینکه جامعه روحانیت مبارز اقدامات خود را با حضور تمام نیروهای انقلابی و فعال در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی آغاز کرده است، افزود: برنامه ریزی و رایزنی برای ایجاد یک تشکیلات فراگیر و فعال‌سازی یک ساختار هدفمند در انتخابات پیش روی ادامه دارد. نشست مشترک امروز نیز در ادامه رایزنی با کنشگران سیاسی برگزار شد و مقرر شد که احزاب و تشکل های انقلابی و ولایی نمایندگان و اعضای منتخب خود را برای عضویت در هیئت موسس ساختار جدید به جامعه روحانیت مبارز معرفی کنند.

وی تاکید کرد: بدیهی است که بر اساس برنامه زمان بندی، پس از تشکیل هیات موسس، سایر ساختارهای اجرایی برای انتخابات پیش رو شکل خواهد گرفت.

منبع: الف

کلیدواژه: جامعه روحانیت مبارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • عضو روحانیت مبارز: بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است