Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار هادیانفر درباره آخرین وضعیت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا، در خصوص وضعیت کنونی جاده‌های کشور در پی اعمال محدودیت‌های ترافیکی به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: طرح اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به قوت خود باقی است و از روز ۱۲ آبان ماه آغاز و تا ۱۶ آبان ماه به صورت مستمر اجرا می‌شود که در این میان، باید از تمامی هموطنان تشکر کنم که تمامی مقررات را رعایت کردند و به تمامی توصیه‌های وزارت بهداشت توجه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آن دسته از مسافرانی که در این چند روز محدودیت‌های ترافیکی را رعایت نکردند، اعمال قانون شدند، افزود: در راستای اجرای این طرح بیش از ۱۱ هزار خودرو اعمال قانون شدند و ۱۳۶ هزار خودرو نیز به تذکرات پلیس توجه کردند و به شهر مبدأ خود بازگشتند و تقریبا ۱۱۷ دستگاه خودرو هم که اصرار به تخلف داشتند و از طرف دیگر، تخلف توأمان هم داشتند به پارکینگ منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: هموطنان باید در روز‌های جاری نیز محدودیت‌های ترافیکی را رعایت کنند، چرا که اجرای این طرح تا ساعت ۲۴ فردا (جمعه شانزدهم آبان ماه) ادامه دارد و کماکان خودرو‌های بومی از ۲۵ مرکز استان تعیین شده اجازه خروج ندارند و خودرو‌های غیربومی هم اجازه ورود به این ۲۵ شهر تعیین شده را ندارند. فردا که روز‌ پایانی اجرای محدودیت‌های ترافیکی است، همچنان اعمال قانون به صورت جدی انجام می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دونالد ترامپ حادثه تروریستی دانشگاه کابل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن تردد خودرو غیر بومی شنبه دونالد ترامپ حادثه تروریستی دانشگاه کابل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن محدودیت های ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: پس از برخورد با نیوجرسی و واژگونی خودرو ، ۲ سرنشین ۲۴ ساله این خودرو در دم فوت کردند.

سرهنگ جوانبخت از شهروندان خواست سرعت مجاز را در هنگام رانندگی رعایت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران