Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@23:09:11 GMT

منصوریان دیروز به دژاگه و شجاعی چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۲۰۵۷

منصوریان دیروز به دژاگه و شجاعی چه گفت؟

رویداد۲۴ علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال تراکتور در آستانه اولین دیدار تیمش در لیگ بیستم مقابل نفت مسجدسلیمان در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: در لیگ بیستم افتخار دارم که در خدمت باشگاه بزرگ تراکتور هستم که یکی از قطب‌های فوتبال کشور به حساب می‌آید. آذربایجان سراسر انرژی است و این انرژی به داخل تمرینات ما هم ورود کرده و من آن را حس می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم سال خوبی داشته باشیم و بتوانیم از پرچم تراکتور دفاع کنیم. تمرینات ما از 5 مهر آغاز شده است و از 13 مهر تمرینات پرفشار و جدی داشتیم. بعد از آن، بزرگ‌ترهای تیم‌مان نیز آمدند و تمرینات بدنسازی را آغاز کردند. احسان حاج‌صفی به همراه تیم ملی در اردو بود و پس از حضور در تبریز، از ابتدا به تمرینات گروهی اضافه شد.

بیشتر بخوانید: بازیکن سابق استقلال مورد توجه تراکتور

منصوریان همچنین در خصوص گفت و گویش با ستاره های تراکتور گفت: دیروز به مسعود شجاعی و اشکان دژاگه می‌گفتم که «تیم بودن ما خیلی از مسائل ما را حل می‌کند تا پر ستاره بودن‌مان.» زحمت و تلاش فراوان، دوستی و وحدت به اندازه تاکتیک برای من در داخل تیم مهم است.

منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علی منصوریان اشکان دژاگه ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند

به گزارش همشهری آنلاین،خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

دقایقی است در فضای مجازی، خبری با عنوان فعال شدن «دهک ریاست جمهوری» در فضای مجازی که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است که این خبر جعلی است و چنین خبری نیز از سوی ایسنا منتشر نشده است.

مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند.

برای چندمین بار است که سودجویان و کلاهبرداران با سوء استفاده از نام و اعتبار ایسنا به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

چندی پیش نیز خبر جعلی دیگری با عنوان «واریز عیدی رئیس جمهور برای شهروندان» به نقل از ایسنا در فضای مجازی منتشر شده و از مردم خواسته شده بود به یک سامانه مراجعه کرده و برای دریافت عیدی خود اقدام کنند که ایسنا بلافاصله اعلام کرد چنین خبری را در هیچ یک از خروجی‌های خود منتشر نکرده است.

کد خبر 847603 منبع: ایسنا برچسب‌ها يارانه معيشتي خبر ویژه اینترنت - هکر سازمان هدفمندسازی یارانه ها سید ابراهیم رئیسی یارانه

دیگر خبرها

  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین