Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، وزیر راه و شهرسازی روز گذشته در بندر چابهار ابتدا در عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن 628 کیلومتری چابهار ـ زاهدان از سمت چابهار حضور یافت و پس از آن طی دیروز و امروز پنجشنبه 13 پروژه آماده بهره‌برداری با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به بهره‌برداری رسید و 11 پروژه هم عملیات اجرایی آن آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مهم‌ترین پروژه‌هایی که در بندر چابهار به بهره‌برداری رسید می‌توان به بهره‌برداری از پروژه ترمینال کانتینری طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، بهره برداری از پروژه برق‌رسانی و آبرسانی طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار و بهره‌برداری از پروژه جمع‌آوری اسکله‌های نصب سریع و پل دسترسی بندر چابهار اشاره کرد.

بهره‌برداری از انبار چندمنظوره کالا در طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، بهره‌برداری از پروژه ترمینال کانتینر یخچالی طرح توسعه بندر شهید بهشتی و بهره‌برداری از 6 دستگاه باسکول و گیت‌های ورود و خروج بندر شهید بهشتی چابهار از پروژه‌هایی بود که توسط وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

همچنین وزیر راه و شهرسازی دو فروند شناور یدک‌کش را در این سفر که تعمیرات اساسی شده بود بهره‌برداری کرد، همچنین مراسم بهره‌برداری از پروژه نصب 6 فروند بویه و علائم کمک ناوبری حوضچه و کانال دسترسی بندر شهید بهشتی انجام شد.

پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن در طول این دو روز آغاز شد شامل آغاز عملیات اجرایی سرمایه گذاری بخش خصوصی به ارزش 914 میلیارد تومان، آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث سیلوی غلات صدهزار تنی بندر شهید بهشتی به ارزش 300 میلیارد تومان و همچنین آغاز عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی و زیرساخت‌های ارتباطی بود.

آغاز احداث پروژه راه‌اندازی سامانه اکسس کنترل بندر شهید بهشتی و شهید کلانتری و آغاز عملیات اجرایی پروژه خرید، نصب و بازسازی دکل‌های مخابراتی و عملیاتی بندر چابهار و همچنین آغاز عملیات اجرایی بخشی از پروژه احداث کریدور لجستیکی بندر چابهار از پروژه‌هایی بود که در این دو روز توسط وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی چابهار سیستان و بلوچستان شهید طرح توسعه بندر شهید بهشتی بندر شهید بهشتی چابهار بهره برداری از پروژه آغاز عملیات اجرایی وزیر راه و شهرسازی بندر چابهار پروژه هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: از پایگاه چابهار ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: به مناسبت روز معلم یک بسته اینترنتی را برای معلم‌هایی که در نرم‌افزار شاد حضور دارند، اختصاص می‌دهیم.

براساس گزارش ایسنا، زارع‌پور ادامه داد: معلمان عزیز تا سقف ۳۰ گیگابایت از این بسته اینترنتی به صورت رایگان استفاده کنند. این بسته به صورت اتوماتیک برای آنان فعال می‌شود و نیاز به ثبت‌نام نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به فاز اول پایگاه چابهار که برای پرتابگرهای سوخت جامد در دست ساخت است، گفت: امیدوارم فاز اول این پایگاه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد. این پایگاه پایگاه راهبردی و استراتژیک در صنعت فضایی کشور برای فرستادن ماهواره به فضا خواهد بود.

زارع‌پور ادامه داد: با ساخت و به بهره‌برداری رسیدن این پایگاه امکان خدمت‌رسانی به کشورهای همسایه و کشورهای متقاضی و ارسال ماهواره به مدارهای مختلف جو وجود خواهد داشت.

وی رفع فیلترینگ کشور را منوط به قانون جرائم رایانه‌ای دانست و گفت: منتقدان این قانون را مطالعه کنند تا در جریان جزییات کار قرار بگیرند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی درباره فروش خطهای رند اپراتورها به قیمت‌های نجومی، اظهارکرد: اگر این خطوط در چارچوب مصوبات باشد، بلا اشکال است.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901743

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • زارع‌پور: از پایگاه چابهار ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر