Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@12:26:16 GMT

مرضیه محمدی سواد آموز برتر ملی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۲۲۵۷

مرضیه محمدی سواد آموز برتر ملی شد

احد ملکی, مدیر نهضت سواد آموزی شهرستان صحنه گفت: مرضیه محمدی از سوادآموزان شهرستان صحنه در مسابقه پرسش مهر رییس جمهوری به عنوان سواد آموز برتر ملی انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حد ملکی در گفتگو با امروله، اظهار داشت: مرضیه محمدی از سواد آموزان شهرستان صحنه در مسابقه انشانویسی تحت عنوان پرسش مهر ریاست جمهوری به عنوان سواد آموز برتر ملی انتخاب و با امضا معاون محترم وزیر و رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشور  مورد تقدیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه اهداف مسابقه را گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تقویت روحیه مشارکت جویی و خودباوری در بین سواداموزان عزیز و اعضاء خانواده آنان، اهمیت مهارت آموزی و... بر شمرد.

ملکی خاطر نشان کرد: از نکاتی که می توان از این مسابقه که برگرفته از پرسش مهر ریاست جمهوری می باشد استنباط کرد، اهمیت مهارت آموزی می باشد. زیرا در جامعه ای که مهارت آموزی نهادینه شده باشد بدون تردید آینده درخشانی به لحاظ اقتصادی و کسب و کار خواهد داشت.

مدیر نهضت سواد آموزی شهرستان صحنه گفت: پرسش مهر به عنوان رویکردی در فرهنگ آموزش این کشور مطرح است که به صورت یک فرآیند مشارکتی و مستمر، به عمیق شدن دانش موضوعی، مهارت های تدریس و تولید دانش حرفه ای کمک می کند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان صحنه پرسش مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نقش آموزش‌وپرورش در مهارت‌آموزی، سال‌هاست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دیدار روز گذشته کارگران نیز مجدد به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: از مسیر تقویت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، به عنوان یکی از قطعه‌های پازل توسعه اقتصادی کشور، برنامه‌ریزی شد؛ دولت مردمی در جلسه دیروز هیئت وزیران، به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • اعلام جزئیات مشوق های سربازی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد
  • مشوق‌های مهارت‌آموزی اعلام شد + جزئیات
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل