Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کردستان در این اطلاعیه که  عصر پنجشنبه منتشر شده آمده است: در بازبینی دوربین‌های محل نگهداری سگ‌ها متوجه شدیم حین تعمیرات ساختمانی کنار محل نگهداری آنها، با برخورد سهوی وسیله‌ای تسطیح محوطه به نرده‌های محوطه، شکافی در نرده‌ها ایجاد شده و سگ‌ها از آن شکاف خارج می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با وجود اینکه حدود ۲۰ دقیقه بعد قصد بازگشت به محل نگهداری خود را دارند اما به دلیل اتوبان بودن و تردد زیاد خودروها، نمی‌توانند اقدام به این کار کنند و تمام فیلم‌ها جمع‌آوری و در اختیار نیروی انتظامی و پلیس آگاهی استان قرار گرفته و پیگیر این قضیه هستیم.

همچنین در این اطلاعیه به تغییر کاربری یک دستگاه آمبولانس نیز آمده است: این تیپ خودروها در جمعیت هلال احمر تمام استان‌ها گاها یکی یا دو یا حتی بیشتر، تغییر کاربری شده با توجه به وسعت استان در اختیار فرماندهی امداد و نجات قرار گرفته و استفاده عملیاتی می شود.

در این این اطلاعیه اضافه شده است:  در استان کردستان هم از قبل یک خودوری تویوتا لندکروزر مشابه همین خودرو، یک مدل پایینتر در اختیار فرماندهی امداد و نجات قرار داشته اما چون هزینه‌های نگهداری و مصرفی آن بالا بوده تغییر کاربری داده شده و عنوان پشتیبان عملیات‌ها جایگزین قرار گرفت اما هیچگاه در هیچ پایگاه امداد و نجاتی مورد استفاده قرار نگرفت و در انبار لجستیک نگهداری می‌شد.

طبق اعلام جمعیت هلال احمر کردستان در این اطلاعیه: در سفر رییس سازمان امداد و نجات کشور به کردستان و با با توجه به وضعیت لجستیک و جغرافیایی استان، مجوز لازم برای تغییر کاربری خودرو و استفاده از آن در فرماندهی امداد  نجات هلال احمر استان صادر شد و در اختیار بخش اداری و امدادی فرماندهی امداد و نجات قرار گرفت که مجوز کتبی آن نیز موجود است.

در پایان این اطلاعیه آمده است: به اطلاع مردم می‌رساند در تمام شهرستان ها یک دستگاه آموبلانس در پایگاه امداد و نجات، یک دستگاه در شهرستان به عنوان پشتیبان و مرکز استان هم چهار دستگاه به عنوان پشتیبان شهرستان‌ها وجود دارد و هیچ گونه کمبودی در این حوزه نداریم و لجستیک این جمعیت در شرایط بسبار مطلوبی است و از مردم استان می‌خواهیم به مطالب افراد سودجو در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را از رسانه‌های معتبر و قابل استناد پیگیری کنند.

جمعیت هلال احمر کردستان دارای ۱۷۹ تیم عملیاتی و ۸۷۳ نفر نیرو در تیم‌های تخصصی سازماندهی شده و ۱۳ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای است.

برچسب‌ها کردستان آمبولانس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان آمبولانس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر کردستان آمبولانس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور هلال احمر کردستان جمعیت هلال احمر فرماندهی امداد تغییر کاربری امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل