Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بدوی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگارایرنا افزود:محموله این ۲ کشتی اقیانوس پیما به صورت یکسره در حال انتقال به وسیله کامیون و تریلر به مناطق مختلف کشور است.
وی با بیان اینکه واردات و تخلیه نهاده‌های دامی و طیور در بندر امام طبق برنامه ادامه دارد افزود: روز گذشته نیز یک فروند کشتی با وزن ۷۶ هزار تن ذرت در امام پهلو گرفت و محموله آن تخلیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان افزود: یک فروند کشتی دیگر نیز که حامل ۶۴هزار تن سویا است در روزهای آینده در بندر پهلو می‌گیرد و سپس با ناوگان جاده‌ای به صورت یکسره به مناطق مختف کشور حمل می‌شود.
شرکت پشتیبانی امور دام متولی واردات نهاده های دامی و طیور شامل جو ، ذرت دانه‌ای کنجاله و سویا است.

هفته‌های اخیر با ایجاد جو روانی در بازار و افزایش قیمت نهاده‌های دامی و کمبود آن ، قیمت برخی کالاهای اساسی شامل مرغ و تخم مرغ ، گوشت قرمز و روغن روندی افزایشی به خود گرفت.
بنابر اعلام اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از ابتدای سال جاری تاکنون ١۵٧ فروند کشتی حامل کالای اساسی در بندر امام پهلو گرفتند و هشت میلیون و ٧٣٣ هزار تن انواع کالای اساسی از جمله گندم، ذرت، دانه روغنی، کنجاله، روغن خوراکی، برنج و شکر تخلیه شده و تاکنون هشت میلیون و ۵۴٩ هزار تن کالای اساسی نقاط مختلف کشور ارسال شده است.
برهمین اساس ٢ میلیون و ٨٩٠هزار انواع کالای اساسی در انبارهای این بندر نگهداری می‌شود که به تدریج پس از طی تشریفات اداری لازم ترخیص می شود.
پارسال حدود ۱۴.۵میلیون تن انواع کالاهای اساسی از طریق بندر امام و به صورت فله تخلیه و ترخیص شده است.
بندر امام واقع در خور موسی دومین بندرعملیاتی جمهوری اسلامی ایران پس از بندر شهید رجایی در استان هرمزگان است.

برچسب‌ها بندرامام خمینی دام و طيور هرمزگان خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرامام خمینی دام و طيور هرمزگان خوزستان بندرامام خمینی دام و طيور هرمزگان خوزستان اخبار کنکور کالای اساسی فروند کشتی بندر امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم

کمیل پرناک در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه اقلام معیشتی برای ۱۳۴ خانوار حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت ارسال شده است.

وی افزود: این اقلام شامل ۵۸۰ تخته پتو، ۱۴۰ تخته موکت، ۱۶۰ کیلو نایلون، ۱۵۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۵۰۰ قوطی کنسرو ماهی و ۱۲۰ شعله چراغ والور است که با توجه به شرایط آنان ورفع نیازهای اولیه این جمعیت توزیع شده است.

وی بیان کرد: توزیع اقدام زیستی مورد نیاز بین خانواده‌های حادثه دیده از حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد و به خانوارهای جامانده با تأیید فرمانداری این شهرستان ارائه می‌شود.

پرناک با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوارها توزیع شده‌است، افزود: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفرو استفاده از مهمانسراهای روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: سه تیم امدادی در لحظات نخست حریق در منطقه حاضر شده و ضمن کنترل ۱۰ مورد فشار خون، حمایت‌های روانی را انجام دادند و از صبح حادثه (پنجشنبه گذشته) ۶۰ نفر در قالب ۱۲ تیم امدادی و عملیاتی پنج نفره با ۱۰ خودروی امدادی، ۲ خودروی کامیونت و یک دستگاه مینی بوس برای فراهم کردن اماکن اسکان اضطراری از شهرستان شفت، فومن و رشت حضور یافتند.

کد خبر 6096876

دیگر خبرها

  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • سرقتی عجیب هوای بندرترکمن را آلوده کرد
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق !
  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟
  • ماجرای انتشار بوی گاز در بندرترکمن چیست؟ جزئیات بیشتر دقایقی دیگر در خبر ۲۰ سیمای گلستان
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد