Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس با تاکید بر این که سیاست « تروریسم دولتی» آمریکا محکوم به شکست است، گفت: تحریم های آمریکا علیه ایران در شرایط شیوع پاندمی کووید ۱۹ ، مصداق بارز « جنایت علیه بشریت » می باشد.

به گزارش ایسنا، سعید یاری سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس آقای در مصاحبه با کانال یک تلویزیون ملی بلاروس ضمن تبیین مواضع اصولی سیاست خارجی کشورمان و ارائه تصویر واقعی از تاریخ، تمدن، فرهنگ و زیبائی های ایران برای افکار عمومی بلاروس، به همکاری های نزدیک بین ایران و بلاروس در سازمان ها و نهادهای بین المللی و همچنین وجود دیدگاه های مشترک و همسو بین دوکشور نسبت به مسائل جهانی اشاره و بر توسعه همکاری های اقتصادی و استفاده از ظرفیت های " اتحادیه اقتصادی اوراسیا" در جهت افزایش مبادلات تجاری دو کشور تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سفیر کشورمان با یادآوری سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عدم مداخله در امور داخلی سایر کشورها، ابراز امیدواری کرد که به زودی آرامش کامل در بلاروس حاکم شود.

 در ادامه این مصاحبه،  یاری با تاکید بر « تروریسم اقتصادی » آمریکا علیه کشورمان، اظهار داشت:
تحریم های آمریکا علیه ایران در شرایط شیوع پاندمی کووید ۱۹ ،  مصداق بارز « جنایت علیه بشریت » می باشد.

وی با اشاره به اقدام بزدلانه آمریکا در ترور سردار شهید سلیمانی،  سیاست « تروریسم دولتی» آمریکا را محکوم به شکست دانست و تاکید کرد که ایران با قدرت، سیاست مبارزه با تروریسم در منطقه و جهان را ادامه خواهد داد.

 در پایان، سفیر کشورمان  از طرف دولت و ملت ایران، برای دولت و ملت دوست بلاروس آرزوی سلامتی و پیشرفت کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس همه باهم علیه کرونا تروریسم اقتصادی آمریکا ایران و بلاروس تروریسم دولتی آمریکا آمریکا علیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ظهر امروز میزبان آقای نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در محل وزارت امور خارجه بودم.

‏وی افزود: توسعه مناسبات در زمینه تجاری، اقتصادی، عمرانی، علمی و فرهنگی ایران و عراق و اقلیم کردستان مورد گفت‌وگو و رایزنی قرار گرفت.

‏وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: به اهمیت امنیت منطقه، به ویژه امنیت کشور دوست و برادر عراق، نزد دولت جمهوری اسلامی ایران اشاره کردم و بر ضرورت استمرار و تعمیق همکاری‌های مشترک تاکید شد.

کد خبر 6098763 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار و گفتگوی گروسی با امیرعبداللهیان
  • همکاری ایران و آژانس تحت تأثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار نگیرد
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا