Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا به مناسبت هفته وحدت با تعدادی از خانواده شهدا و رزمندگان اهل سنت ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان رضوی دیدار کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، امیر سرتیپ آذریان ضمن عرض خیرمقدم و گرامیداشت میلاد رسول اکرم و هفته وحدت به محضر مبارک خانواده شهداء و رزمندگان دوران دفاع مقدس،گفت: امروزه تلاش و زحمت خانواده شهدا کمتر از ایثارگری و فداکاری خود رزمندگان در ایام دفاع مقدس نیست و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد را مرهون خون شهدا و حضور فرزندان شهدا در خط ولایت می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ما بر خود وظیفه میدانیم که با اقتدار در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت باشیم.

در این دیدار امیر بازنشسته بهروز اکبری با تبریک ایام، به نقشه تفرقه انگیزانه دشمن اشاره کرد و افزود: با حفظ وحدت و یک دلی میتوان نقشه شوم دشمنان را خنثی کرد.

در پایان این دیدار از پیشکسوت اهل سنت امیر بهروز اکبری و سه خانواده شهید اهل سنت ( شهید عبدل ماککی، شهید سلطان سعیدی رباط و شهید جعفر بتول زاده)تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ارتش جمهوري اسلامي ايران هفته وحدت خانواده شهدا اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرمانده مرزبانی استان در دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی در خراسان جنوبی، گفت: از بزرگ‌ترین آرمان‌های شهدا، اعتلای ارزش‌های بلند اسلام و پاسداری از دستاورد‌های شکوهمند انقلاب اسلامی است.
سردار شجاعی با بیان اینکه راه شهدا تا رسیدن به تا رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس ادامه خواهد داشت، افزود: شهدا و خانواده شهدا از ارزش‌های معنوی انقلاب اند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهدا است.
شهید ستوانیکم حسن بادامکی از مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی سراوان بود که ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد