Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز، نشست هم‌اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های انقلابی و ولایی صبح پنجشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی‌پور عضو شورای مرکزی و معاون امور تشکیلات جامعه روحانیت با تبریک اعیاد ربیع الاول ضمن اعلام انزجار از اقدام دولت فرانسه، این اقدام را در راستای راهبرد اتخاذ شده دنیای غرب در مواجهه با گرایش به اسلام و رشد فزاینده اسلام‌گرایی برشمرد و اظهارکرد: دشمنان اسلام با راه‌انداختن موج اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی و توهین به پیامبر و مقدسات اسلامی گمان می‌کنند می‌توانند از گرایش ذاتی انسان به فطرت آسمانی که در تعالیم دین مبین اسلام وجود دارد، جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر نشست هم‌اندیشی احزاب و تشکل‌ها با جامعه روحانیت با اشاره به اقدام وقیحانه رییس جمهوری فرانسه در حمایت از انتشار کاریکاتورهای موهن گفت: این اقدام در واقع تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر مشکلات داخلی فرانسه از حیث موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی است و به نوعی فرافکنی مشکلات و نارسایی‌های گوناگونی است که دولت فرانسه با آنها مواجه است.

موسی‌پور با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جلسات، همگرایی و هم افزایی و انسجام بخشی به نیروهای انقلابی و ولایی است به بیان سیر تغییرات ساختاری در جامعه روحانیت مبارز و ایجاد تشکیلات جدید در تهران و استان‌ها پرداخت و گفت: فرایند تشکیل دفاتر جامعه روحانیت مبارز در تهران به اتمام رسید و ۱۰ منطقه در شهر تهران بزرگ فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و در استان‌ها نیز همین روال دنبال می‌شود و تلاش ما این است که یک مکانیسم تشکیلاتی پویا و از پایین به بالا منطبق با رای و انتخاب در این مجموعه شکل بگیرد.

وی  در ادامه از راه‌اندازی سامانه جامعه روحانیت به منظور ایجاد ارتباط دوسویه و سراسری میان روحانیت کشور و همچنین فعال سازی کمیته‌های سیاسی و تشکیلات جهت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: همانطور که در شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصویب شده است راهبرد ما حضور فعال مشترک است و از این پس به دنبال اجرایی شدن الزامات این راهبرد هستیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز پس از برگزاری نشست مشترک جامعه روحانیت با احزاب و تشکل‌های انقلابی با اشاره به استمرار این نشست‌ها که در ادامه جلسات سال گذشته برگزار می‌شود، گفت: راهبرد جامعه روحانیت بر اساس آنچه که در شورای مرکزی به تصویب رسیده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال ۱۴۰۰، راهبرد حضور مشترک فعال خواهد بود.

موسی‌پور با بیان اینکه ما با عنایت به اصل خرد جمعی و همگرایی و  تقویت انسجام نیروهای انقلاب در صحنه حضور خواهیم داشت، تاکید کرد: جامعه روحانیت مبارز این حرکت را به نحوی جدی دنبال خواهد کرد و از تمام ظرفیت‌ها و نیروهای درون گفتمان انقلابی و ولایی برای دستیابی به تصمیمات و اقدامات مشترک بهره‌گیری خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه جامعه روحانیت مبارز اقدامات خود را با حضور تمام نیروهای انقلابی و ارزشی فعال در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی آغاز کرده، افزود: برنامه‌ریزی و رایزنی برای ایجاد یک تشکیلات فراگیر و فعال‌سازی یک ساختار هدفمند در انتخابات پیش روی ادامه دارد.

نشست مشترک امروز نیز در ادامه رایزنی با کنشگران سیاسی برگزار شد و مقرر شد که احزاب و تشکل‌های انقلابی و ولایی نمایندگان و اعضای منتخب خود را برای عضویت در هیئت موسس ساختار جدید به جامعه روحانیت مبارز معرفی کنند. بدیهی است که بر اساس برنامه زمانبندی، پس از تشکیل هیات موسس، سایر ساختارهای اجرایی برای انتخابات پیش رو شکل خواهد گرفت.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با بیان تحلیلی از انتخابات آمریکا و فروپاشی سیاسی و حیثیتی که این انتخابات برای بزرگترین دشمن ما رقم زد، گفت: از اینکه دشمنان ما با تحقیر صحنه را ترک می‌کنند خوشحالیم و این را از امدادهای الهی می‌دانیم اما تاکید می‌کنیم که مساله ما و ریشه مشکلات ما درونی و داخلی است و سیاست‌های بعضاً داخلی و مشکلات مدیریتی در کشور موجب بسیاری از کمبود ها و چالش‌های اقتصادی و اجتماعی شده است.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با اشاره هدف برگزاری نشست‌های مشترک با احزاب و جریان‌های ارزشی و ولایی افزود: ما می‌خواهیم با ساماندهی کار تشکیلاتی و ایجاد ارتباط منسجم و تعریف شده، همه اضلاع و جریان‌های همسو با نیروهای انقلابی و ولایی و ارزشی را تجمیع کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان اینکه جامعه روحانیت مبارز، میزبانی صادق و امین برای همه احزاب و جریان‌های موجود در گفتمان ارزشی و انقلابی است، تاکید کرد: بر این باور هستیم که امروز زمان همگرایی و هم‌اندیشی و تعامل است و همه باید نسبت به مسائل اجتماعی و اقتصادی و موضوعات جاری با درک مشترک حساسیت داشته و نسبت به حل مشکلات و همچنین ترسیم چشم اندازها با هم اندیشی، به نقاط مشترک و نتایج مثبت برسیم.  

وی افزود: جامعه روحانیت مبارز امروز به طور جد بر این باور است که باید با اخذ تصمیمات مشترک و همگرایی و انسجام و تعامل به فکر عبور از بحران‌ها باشیم و همه باید در ذیل اصل خرد جمعی و با عنایت به اصول و راهبردهای گام دوم انقلاب نسبت به پویا شدن و تحرک ظرفیت‌ها و نیروهای درون نظام اسلامی بیندیشیم.

در پایان این نشست دبیران و نمایندگان تشکل‌ها و احزاب ارزشی و انقلابی به طرح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و به موضوعاتی همچون اهمیت انتخابات آتی، ساختارسازی برای انتخابات، روشنگری و تقویت فکری جامعه در مقابله با فضاسازی‌های رسانه‌ای و سیاسی، تزریق امید و نشاط به جامعه، نقش و محوریت جامعه روحانیت مبارز در انتخابات، داشتن برنامه و راهبرد و تیم اجرایی مشخص و ضرورت همگرایی عملی گروه‌های ولایی و انقلابی تاکید کردند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ فرانسه مصطفی پورمحمدی شهر تهران جامعه روحانیت مبارز پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ فرانسه مصطفی پورمحمدی شهر تهران جامعه روحانیت مبارز انتخابات ۱۴۰۰ فرانسه مصطفی پورمحمدی شهر تهران جامعه روحانیت مبارز اخبار کنکور جامعه روحانیت مبارز انقلابی و ولایی احزاب و تشکل ها شورای مرکزی هم اندیشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات

گوشه‌ای از زندگی سیاسی-مبارزاتی امام صادق علیه السلام در کلام رهبر انقلاب اسلامی

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079865 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • عضو روحانیت مبارز: بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی