Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@09:05:03 GMT

کاهش ۲۵ هزار تومانی قیمت گوشت در بازار

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۲۸۸۳

کاهش ۲۵ هزار تومانی قیمت گوشت در بازار

باشگاه خبرنگاران: رئیس شورای تامین کنندگان دام از کاهش ۲۰ تا ۲۵ هزار تومانی قیمت دام زنده و گوشت در بازار طی هفته‌های اخیر خبر داد.

منصور پوریان رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور از کاهش قیمت دام در بازار خبر داد و گفت: در هفته‌های اخیر قیمت دام سرسام آور بالا رفت که با افت تقاضا در بازار، قیمت روند نزولی به خودگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی قیمت هر کیلو دام سبک را ۴۴ تا ۴۶ هزار تومان و دام سنگین را ۳۴ تا ۳۶ هزار تومان اعلام کرد و افزود: کاهش قیمت دام اثر خود را بر بازار گوشت هم گذاشته به طوریکه نرخ هر کیلو شقه ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان افت داشته است.

پوریان قیمت واقعی هر کیلو لاشه دام سبک را ۹۵ تا ۹۶ هزار تومان و دام سنگین را ۸۰ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس شورای تامین‌کنندگان دام ادامه داد: با توجه به نوسان قیمت نهاده‌های دامی، دامداران با مشکلات متعددی روبرو هستند که دولت باید تدابیری برای رفع آن بیندیشد تا بازار دچار اختلال نشود.

وی درباره اینکه آیا عرضه دام در بورس کالا می‌تواند در رفع مشکلات اثر گذار باشد، بیان کرد: با وجود آنکه امکان تبدیل دام به سهام کار دشواری است، از این رو امکان عرضه در بورس کالا وجود ندارد.

پوریان در پایان تصریح کرد: اگرچه عرضه دام در بورس کالا می‌تواند تعادل در بخش عرضه و تقاضا را به همراه داشته باشد،اما عرضه در بورس کالا نیاز به مطالعات بیشتری دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت گوشت بازار بورس کالا هزار تومان قیمت دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت لیر ترکیه در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است. قیمت لیر ترکیه که دیروز با کاهش قیمت ۳۰ تومانی به ۱,۹۳۵ رسیده بود، امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۵ تومانی (۰.۲۶ درصد) به ۱,۹۳۰ تومان رسید.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳